بازی‌های آسیایی زمستانی - ساپورو

تیم ملی هاکی روی یخ با شکست آغاز کرد

تیم ملی هاکی روی یخ ایران در نخستین مسابقه خود در بازی‌های آسیایی زمستانی مقابل ماکائو شکست خورد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ هشتمین دوره بازی‌های آسیایی زمستانی به طور رسمی از فردا (یکشنبه) در ساپوروی ژاپن افتتاح می‌شود اما مسابقات هاکی روی یخ از امروز آغاز شد که تیم ملی مردان ایران در نخستین بازی مقابل ماکائو قرار گرفت.

ملی‌پوشان در دیدار نخست خود با نتیجه 7 بر یک شکست خورد. محمدرضا مهدویان اولین گل تاریخ ایران در این بازی‌ها را به ثمر رساند.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز به وقت محلی با حضور در اردوی تیم ملی اسکی کشورمان، از تمرینات ملی پوشان بازدید بعمل آورد.
حسین ساوه شمشکی، محمد کیادربندسری، فروغ عباسی، صدف ساوه شمشکی در اسکی آلپاین و سید حسین صید، حسین کلهر(فرزند یونس)، حسن کلهر، حسین کلهر (فرزند جهانگیر)، شیما یارخواه و ستاره یزدانی در رشته اسنوبرد اسکی بازان کشورمان در این دوره از بازیها می باشند.
هدایت تیم اسکی آلپاین ایران در این رقابتها بر عهده علیداد ساوه شمشکی است و سمیرا زرگری نیز به عنوان مربی بانوان در کنار این تیم حضور دارد و مرتضی ساوه شمشکی نیز هدایت ملی پوشان اسنوبرد را برعهده خواهد داشت.

شیخ احمد الفهد رئیس شورای المپیک آسیا امروز (شنبه) به محل برگزاری مسابقات رسیده است. بیش از 2 هزار ورزشکار از کشورهای آسیایی در این بازی‌ها به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/