هفته دوم کورس اسبدوانی تهران

پیروزی فرهاد قائمی مقابل سردار آزمون در اسبدوانی!

مسابقات هفته دوم کورس اسبدوانی تهران در مجموعه سوارکاری نوروزآباد در 7 کورس در شرایطی برگزار شد

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ مسابقات هفته دوم کورس اسبدوانی تهران در مجموعه سوارکاری نوروزآباد در 7 کورس در شرایطی برگزار شد که در مسابقات این هفته تنها اسب های نژاد دوخون و تروبرد داخلی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت اسب های قهرمان شناخته شدند.

 

یکی از نکته جالب توجه در این هفته حضور دو ورزشکار نامی کشورمان که از اهالی ترکمن صحرا هستند، در این مسابقات بود. سردار آزمون بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتبال و فرهاد قائمی بازیکن تیم ملی والیبال که از علاقمندان به اسب هستند، این بار نه تماشاگر که به عنوان مالک و شرکت کننده در مسابقه حضور داشتند. در نهایت این اسب کار را که متعلق به میثم گورزی و فرهاد قائمی بود توانست اسب هچ دیو، قهرمان مسافت کوتاه میادین مختلف مسابقات اسبدوانی کشور را که متعلق به سردار آزمون است را در رقابتی تنگاتنگ در کورس چهارم شکست دهد.

یکی دیگر از اتفاقات جالب این هفته اما قهرمانی اسب ریو اورهان در کورس مهم ششم مسابقات تهران بود. در این هفته اسب های برند ریو که علاقمندان بسیاری در میان اهالی سوارکاری دارد، حضوری موفقی در کورس های مختلف داشتند اما همه منتظر کورس مهم ششم مسابقات بودند که ریو اورهان همانند هفته های اخیر توانست با عبور از خط پایان قهرمانی های خود را تکرار کند. این اسب با مربیگری امیر جعفرپور در سه مسابقه اخیر خود سه قهرمانی را کسب کرده و در مسابقات گنبد نیز قهرمان شده است. از این رو می توان ریو اروهان را پدیده مسابقات امسال اسبدوانی تهران و ایران نامید.

نتایج هفته دوم مسابقات کورس اسبدوانی تهران در مجموعه نوروز آباد همراه با نام اسب های اول تا سوم و سوارکارنشان به این شرح است:

کورس اول:
جم استون / امین محمدی
تاتلیس / کمال دلیجه عطا
مای آرچر / ستار مهرانی

کورس دوم:
اکشن هج / کمال دلیجه عطا
ریو گالکسی / علیمحمد غراوی
ریو رویس / متین جرجانی

کورس سوم:
شمیم / نادر صالح پور
تهاجم / بنیامین جرجانی
ریو سیلوا / متین جرجانی

کورس چهارم:
کاررا / بنیامین جرجانی
سکرت کوین / آق اویلی بشگرد
ایلوسیو / ستار مهرانی

کورس پنجم:
لاکی تایپ / امین محمدی
ویکتوریا دریم / نادر صالح پور
ستیلا / بنیامین جرجانی

کورس ششم:
ریو اورهان / متین جرجانی
آرس / نادر صالح پور
بالاهج / کمال دلیجه عطا

کورس هفتم:
نلین / امین محمدی
ریو کنزو / متین جرجانی
رسپکتیبل / ستار مهرانی