بانوان بدمینتون باز به یونیورسیاد می روند

رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با رییس فدراسیون بدمینتون در خصوص نحوه اعزام تیم بدمینتون دانشجویان به مسابقات یونیورسیاد گفتگو کرد. به گزارش خبرگزاری ایپنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی اعزام تیم بدمینتون دانشجویان به بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان، محمدرضا دهخدا رییس فدراسیون […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با رییس فدراسیون بدمینتون در خصوص نحوه اعزام تیم بدمینتون دانشجویان به مسابقات یونیورسیاد گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی اعزام تیم بدمینتون دانشجویان به بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان، محمدرضا دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با پوریا رییس فدراسیون بدمینتون دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسه که با حضور روسای دو فدراسیون، صفاری نایب رئیس بانوان فدراسیون دانشگاهی، مددی نایب رئیس بانوان و مداحی رئیس کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون در محل این فدراسیون برگزار شد، هماهنگی های لازم در خصوص نحوه انتخاب و اعزام دانشجویان دختر به یونیورسیاد دانشگاهی که در شهریورماه ۹۶ در چین تایپه برگزار می شود، صورت گرفت.
دهخدا در این جلسه ضمن تشکر از برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون، اعلام کرد که اعزام دختران برای اولین بار صورت می گیرد و امسال در نظر گرفته شده است که در قسمت دختران دو نفر به مسابقات دانشجویان اعزام شوند.
همچنین پوریا از دهخدا برای حضور در فدراسیون بدمینتون و اعزام دانشجویان دختر برای اولین بار به مسابقات دانشجویان تشکر و قدردانی کرد.