خط و نشان ربروف برای پرسپولیس؛ آن ها را کاملا می‌شناسم و رفت و برگشت پیروز می‌شویم

سرگی ربروف، سرمربی اوکراینی الاهلی از تلاش این تیم برای موفقیت در بازی رفت صحبت کرد تا با اطمینان خاطر در میزبانی بازی برگشت حاضر شوند. وی در خصوص این دیدار گفت: بازی مهمی برای ماست. اگر الاهلی به این مرحله رسیده، نشان داده شایسته حضور در آن بوده است. برد در این دیدار […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

سرگی ربروف، سرمربی اوکراینی الاهلی از تلاش این تیم برای موفقیت در بازی رفت صحبت کرد تا با اطمینان خاطر در میزبانی بازی برگشت حاضر شوند.

وی در خصوص این دیدار گفت: بازی مهمی برای ماست. اگر الاهلی به این مرحله رسیده، نشان داده شایسته حضور در آن بوده است. برد در این دیدار پیش از بازی در ابوظبی برای ما اطمینان خاطر بزرگی خواهد بود.

ربروف ادامه داد: بازی‌های پرسپولیس در روزهای اخیر را دیده‎ام و آنها شرایط خوبی دارند. نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کرده‌ایم و راه پیروزی بر آنها را می‌دانیم.

سرمربی اوکراینی الاهلی در ادامه صحبت‌هایش گفت: تلاش خود را می‌کنیم هر آنچه در توان داریم در زمین به نمایش بگذاریم. بازیکنان الاهلی این را درک می‌کنند که اهمیت پیروزی با نتیجه خوب پیش از بازی برگشت در ابوظبی چقدر زیاد است.

سرگی ربروف در خصوص اینکه برنامه‌اش برای این دیدار چه خواهد بود گفت: از بازیکنان خواسته‌ام تا تمرکز و مسوولیت پذیری و هماهنگی خود را در زمین حفظ کنند. بازی تیم ایرانی را در روزهای گذشته دیده‌ایم و به خوبی از شرایط آگاه هستیم.