برگزاري مسابقات قهرماني كاراته آزاد سبك بوشيدو جام حماسه 9 دي

مسابقات 4 جانبه قهرماني كاراته آزاد سبك بوشيدوكاي كان با عنوان حماسه 9 دي روز جمعه 15 ديماه سال جاري در محل مجموعه ورزشي شهيد قيانوري تهران برگزار شد. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در اين پيكارها 700 شركت‌كننده در 5 رده سني در بخش كوميته با يكديگر به رقابت پرداختند كه در پايان […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

مسابقات 4 جانبه قهرماني كاراته آزاد سبك بوشيدوكاي كان با عنوان حماسه 9 دي روز جمعه 15 ديماه سال جاري در محل مجموعه ورزشي شهيد قيانوري تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در اين پيكارها 700 شركت‌كننده در 5 رده سني در بخش كوميته با يكديگر به رقابت پرداختند كه در پايان تيم آكادمي صالحي با كسب بيشترين مدال، عنوان نخست قهرماني را بدست آورد.
در این خصوص رياست سبك بوشيدو و از مربيان برجسته كاراته آزاد ايران كه قهرمانان بزرگي چون اصغر جباري، مهرداد رمضاني و … را تربيت كرده است، در گفتگوي كوتاهي پيرامون علت نامگذاري اين مسابقات به جام 9 دي اظهارداشت: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.  ما نيز براي گراميداشت اين روز تاريخي،‌ مسابقاتمان را به اين نام مزين كرديم تا بار ديگر پايبندي به ارزشهاي اين نظام و پيروي از ولايت فقيه را نشان دهيم.
وي ادامه داد: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.  در اين روز مردم ایران ثابت كردند که با بصیرتند و هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند.
صالحي در پايان يادآور شد: لازم مي‌دانم از حمايت آقاي فرجي رياست فدراسيون كاراته و زحمات ايشان در راه پيشرفت كاراته آزاد ايران قدرداني كنم.