لیگ برتر ووشوی کشور با قهرمانی تیم پارس جنوبی به کار خود پایان داد

در پایان رقابت‌های لیگ‌برتر ووشو باشگاه‌های کشور در بخش مردان، تیم “پارس جنوبی” از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کرد و قهرمان لیگ امسال شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا هفته پایانی لیگ‌برتر ووشوی باشگاه‌های کشور در بخش مردان، با حضور هشت تیم از صبح دیروز (سه‌شنبه) ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ به میزبانی آکادمی ملی ووشوی ایران پیگیری شد که با قهرمانی تیم “پارس جنوبی” به اتمام رسید.
این مسابقات برای نخستین‌ بار با حضور هشت تیم در یک گروه برگزار شد که تیم‌های حاضر در لیگ، به صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند و در پایان، شاگردان “حسین اوجاقی” عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند تا از جایگاه نخست فصل گذشته خود دفاع کنند.
دانشگاه آزاد با هدایت “علی اسفندیاری” امروز از سد شهرداری دامغان و دانشگاه پیام نور گذشت تا با ۳۶ امتیاز و یک پله صعود نسبت به فصل گذشته نایب قهرمان شود. پاس ناجا نیز با ۳۰ امتیاز عنوان سومی را به خود اختصاص داد. باشگاه مقاومت با ۲۴، شهرداری ملارد با ۱۳، شهرداری دامغان با ۱۲، هیات البرز با هفت و دانشگاه پیام نور با سه امتیاز در رتبه‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.
این مسابقات از تاریخ ۲۳ آبان ماه با حضور ۸ تیم پارس جنوبی، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور ایذه، پاس ناجا، باشگاه مقاومت، شهرداری ملارد، شهرداری دامغان و هیات البرز آغاز شده بود.
ابتدا قرار بود این مسابقات با ۹ تیم در دو گروه و سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و فینال برگزار شود اما به دلیل عدم حضور تیم “شهرداری بندر عباس” مسابقات در یک گروه و به صورت رفت و برگشت پیگیری شد.