بازی پرگل برای نماینده فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور

فجر شهید سپاسی با 7 گل نماینده تهران را در هم کوبید

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشو در دیداری پرگل تیم راه‌آهن را با نتیجه ۷ بر یک شکست داد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد فارس، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، تیم فجر شهید سپاسی در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف راه‌آهن این شهر رفت که دیدار این دو تیم با نتیجه 7 بر یک به سود نماینده فارس پایان یافت.

گل نخست این دیدار را شاهین مجیدی در دقیقه 29 به ثمر رساند، 5 دقیقه بعد بار دیگر تیم فجر توسط همین بازیکن به گل دوم دست یافت. 4 دقیقه بعد و در دقیقه 38 ابوذر صفرزاده برای بار سوم دروازه راه‌آهن را گشود.

4 دقیقه بعد از به ثمر رسیدن گل سوم امین شجاعیان در دقیقه 42 بار دیگر برای فجر گل‌زنی کرد و در دقیقه پایانی نیمه نخست ابوذر صفرزاده گل دوم خود در این دیدار و گل پنجم تیم فجر را به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه 5 بر صفر به نفع شیرازی‌ها پایان یابد.

تیم فجر در نیمه دوم نیز دست از تلاش برنداشت و در دقایق 54 و 76 توسط مهدی نظری توانست دروازه تیم راه‌آهن را باز کند و هم چنان دروازه خود را بسته نگه دارد تا اینکه با تعویض گلر فجر شهید سپاسی راه‌آهنی فرصت کردند و تک گل خود در این دیدار را توسط میلاد احمدیان به ثمر رساندند.