تاسیس 12 خانه جوان برای اولین بار در استان خوزستان

افشین حیدری در همایش تجلیل از 60 جوانان برتر

در تاریخ 1397/2/11 همایش تجلیل از 60 جوانان برتر استان خوزستان مهندس افشین حیدری : خوشبختانه اتفاقات خوبي در حوزه ورزش افتاده و الگو شده كه ٨مدير را جناب وزير زير ٤٠سال انتخاب كرده است

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد خوزستان مستقر در محل برگزاری همایش ؛مدیرکل اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه:
بنده افتخار دارم به عنوان مدير كل جوان زير ٤٠سال در این استان خدمت میکنم  خوشبختانه اتفاقات خوبي در حوزه ورزش افتاده و الگو شده كه ٨مدير را جناب وزير زير ٤٠سال انتخاب كرده است.

وی افزودن :چند سال گذشته در صحبتي که با آقاي محسن رضايي داشتم به ايشان گفتم كه ما دوست داريم به جوانان مسئوليت بدهيم اما یک مشکلی  است كه نميدانيم كي بايد درمان بشود

مشكل ما اين است اتوبوسي به نام سيستم اجرايي ايران در حركت است يك عده اي روي صندلي نشسته و عده اي ميله را گرفته و پياده نميشوند نمي دانم چرا به جوان ها فرصت نمي دهند ،جوان اهل معامله نيست ،جوان خلاق است ،توانايي دارد ،انرژي دارد ،اميد دارد.

ما الان كساني را داريم كه بازنشسته شده اند و دوباره برگشته اند .واقعيت اين است كه اگر جوانان ما نبودند ما افتخار بزرگي به جمهوري اسلامي نداشتيم.

واقعيت اين است سيستم اجرايي كشور نيازمند موتور محركي است به نام جوان.

اي كاش بخشنامه اي تنظيم شود كه سن مديران را مشخص كند.

امروز كشور ما نيازمند به توسعه و سازندگي دارد،كه خوشبختانه امروزه با تدبير وزير محترم در حوزه ورزش اين اتفاق دارد ميافتد.

در سرزمين ما بعضي ها اولين چيزي كه به ذهنشان ميرسد پاك كردن صورت مسئله است .

ایشان در ادامه افزودن :كار مهمي كه ما انجام داديم تاسيس ١٢خانه جوان است كه جوانان ما فرصت پيدا كنند كنار هم بنشينند و با اين دوره همي ها با خلاقيت خودشون بتوانند به مديران استان كمك كنند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان بیان کردن :خيلي تلخ است كه دغدغه ما شده رفع فيلتر تلگرام نترسيد اين قدر پايه هاي جمهوري اسلامي محكم است كه بافضاي مجازي بخواهد آسيب ببيند چون پشتوانه اي به نام جوان دارد.

من از كساني كه خودشان را قيم جوانان مي دانند خواهش مي كنم بگذاريد جوانان خودشان تايين و تكليف كنند .

افشین حیدری گفت:اميدوارم روزي برسد كه بيشتر كارهاي دولت به دست جوانان باشد.

وی با بیان اینکه:صادقانه بگويم تهران فقط سه تيم دارد و توان داشتن ٤تيم را ندارد اما ما در خوزستان قطب ورزش ايرانيم ١٠درصد مدال هاي ايران را در سال ٩٥و ١٣درصد در سال ٩٦ داريم.

بنده از آقاي رحيمي عزیز مدير كل صدا وسیما خوزستان  درخواست ميكنم كه فرصتي به ما بدهد كه مجمع جوان استان در رسانه فرصتي داشته باشند.

ودر آخر فرمودند:اداره كل ورزش و جوانان خوزستان تمام سعي خود را مي كند كه در حوزه خودش بهترين باشد.

افشین حیدری

افشین حیدری