زنان فوتسالیست ایران از دیوار چین گذشتند

تیم فوتسال بانوان ایران با پیروزی مقابل تیم چین به نیمه‌نهایی جام ملت‌های زنان آسیا صعود کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های زنان آسیا امروز (چهارشنبه) پیگیری شد و تیم ملی فوتسال زنان کشورمان در این روز از رقابت‌ها به مصاف تیم قدرتمند چین رفت.

دختران فوتسال ایران در این مسابقه به پیروزی ۴ بر ۲ مقابل چین دست پیدا کردند و با این پیروزی راهی نیمه نهایی شده و به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کردند.

تیم ملی فوتسال زنان ایران در دقیقه 2 از روی ضربه کاشته و از محوطه شش قدم توسط فرشته کریمی اولین گل این دیدار را به ثمر رساند. چین‌ها یک دقیقه بعد این گل را جبران کرده و یک بر یک نتیجه را به تساوی کشاندند. گل دوم چین در دقیقه دهم بازی به ثمر رسید تا شاگردان شهرزاد مظفر با حساب ۲ بر یک از حریف عقب بیافتند. نسیمه غلامی در دقیقه ۱۵ با به ثمر رساندن گل دوم ایران بازی را به تساوی کشاند. بازی در نیمه اول با حساب ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید.

سومین و چهارمین گل یاران ایران در نیمه دوم این مسابقه از خط دروازه چین عبور کرد. در نهایت تیم ملی فوتسال ایران با حساب ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و به نیمه نهایی صعود کرد. تیم ملی فوتسال زنان ایران در دوره قبلی این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسیده بود و این روز‌ها نیز برای قهرمانی و تکرار سکوی نخست می‌جنگد.

انتهای پیام/