سه مدال برنز نتیجه تلاش کاتاکاهای کشورمان در هفدهمین دوره رقابت های رده های سنی آسیا

کاراته کاهای ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به سه مدال برنز دست یافتند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا امروز (شنبه) و در هفدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی رده های سنی آسیا که به میزبانی «اوکیناوا» ژاپن در حال برگزاری است، کاراته کاهای جوان روی تاتامی رفته اند که تیم کشورمان توسط «حدیثه جمال» در کاتای انفرادی، «علیرضا حیدری» در وزن منهای 55 کیلوگرم و «علیرضا فرجی» در منهای 61 کیلوگرم به سه مدال برنز رسید.
در کاتای انفرادی دختران «جمال» ابتدا 3 بر 2 «ون چو» از چین تایپه را شکست داد و در دومین مبارزه 3 بر 2 مقابل «پونگ نئون» از ویتنام شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت.
وی در مبارزه رده بندی به مصاف «مان سوملو» از هنگ کنگ رفت و با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.
در کاتای انفرادی جوانان پسران «پوریا همایون» از رسیدن به مدال بازماند.
در وزن منهای 55 کیلوگرم «علیرضا حیدری» در مبارزه نخست پس از تساوی 2 بر 2 مقابل «لی شی» از چین با رای داوران برنده شد.
وی در ادامه 2 بر صفر از «ارسیال محمد» از اندونزی شکست خورد تا در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه دهد.
حیدری در این گروه ابتدا 3 بر 2 «دراو پاندی» از هند را برد و در دیدار رده بندی پس از تساوی 3 بر 3 مقابل «بیرجای شریتشای» از نپال با رای داور برنده تاتامی شد و به مدال برنز رسید.
در وزن منهای 61 کیلوگرم «علیرضا فرجی» ابتدا 2 بر صفر «محمد الاسیری» از عربستان را با شکست بدرقه کرد، اما سپس 4 بر یک مقابل «عبدالله حمد» از اردن باخت تا به گروه شانس مجدد راه یابد.
فرجی در این گروه ابتدا 8 بر صفر «یائو چو» از چین تایپه را شکست داد و در ادامه 3 بر2 «حلیم آرلندی» از اندونزی را برد و مدال برنز را از آن خود کرد.
از دقایقی دیگر، «فاطمه خنکدار» در منهای 53، «مبینا حیدری» در منهای 59 و «نگین آلتونی» در به اضافه 59 کیلوگرم دختران و «ابوالفضل میرزایی» در منهای 68 و «نوید محمدی» در به اضافه 76 کیلوگرم پسران برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان می روند.