مدیرعامل تیم فوتسال ارژن شیراز اعلام کرد

تیم ارژن بدون حمایت مسوولان قادر به حضور در لیگ برتر نیست

مدیرعامل تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: تیم ارژن به دلیل مشکلات اقتصادی، بدون حمایت مالی مسوولان توان حضور در لیگ برتر را ندارد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

سعید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایپنا واحد فارس اظهار داشت: تیم ارژن متعلق به یک واحد تولیدی است که با توجه به وضعیت اقتصادی، بالا رفتن قیمت ارز و غیره با مشکلات مالی روبه‌رو است و امسال اگر از سوی مسوولان حمایت نشویم قادر به حضور در لیگ برتر نیستیم.

وی با بیان اینکه تیم ارژن 15 سال است که به صورت مستمر در لیگ‌ فوتسال حضور دارد و جز تیم‌های باسابقه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در تمام این سال‌ها قصد خدمت به مردم و هوادران را داشته‌ایم و هیچ کمکی از کسی نخواسته‌ایم اما امسال با مشکل مالی روبه‌رو هستیم و درخواست کمک مالی از مسوولان داریم.

مدیرعامل تیم فوتسال ارژن شیراز با بیان اینکه به دلیل مشکلات مالی در تامین بودجه تیم سردرگم هستیم و با توجه به هزینه‌های بالای تیم بدون کمک مالی واقعا حضور در لیگ برتر سخت است، عنوان کرد: اگر مسوولان شیراز خواهان تیم‌داری در لیگ برتر فوتسال هستند باید به تیم ارژن کمک کنند.

وی با بیان اینکه مشکل تیم پرداخت هزینه حضور در لیگ برتر نیست و فصل گذشته نیز با کمک و همراهی رئیس هیأت فوتبال فارس و مدیرکل ورزش و جوانان این هزینه تامین شد، افزود:مشکل ما تامین هزینه قراردادهای بازیکنان، تامین هزینه‌های سفر و غیره است.

کریمی بیان کرد: دوست داریم در لیگ برتر حضور داشته باشیم زیرا همه فوتسال فارس را با تیم ارژن می‌شناسند و هوادارن و مردم شیراز به تیم لطف بسیاری دارند اما اگر با این وضعیت در لیگ حضور یابیم به طور حتم در میانه راه جا می‌مانیم ولی در صورت حمایت مالی با قدرت در لیگ حاضر می‌شویم.

وی با اشاره به تسویه حساب باشگاه با بازیکنان و کادر فنی تیم ارژن، گفت: با وجود مشکلات مالی با کمک و همراهی بازیکنان و کادر فنی و با تخفیفاتی که در قراردادهایشان به باشگاه دادند فرودین‌ماه امسال با تمام بازیکنان و کادر فنی تسویه حساب کامل کردیم که از این بابت از همه آنها تشکر می‌کنم.