می‌خواهد از مسوولیتی که بر عهده آن بوده، شانه خالی کند.

از سازمان لیگ پولی دریافت نکرده‌ایم

علی عیسی‌زاده درباره میزان دریافتی باشگاه نفت آبادان از سازمان لیگ به خاطر تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها، اظهار کرد: در فصل گذشته هیچ مبلغی دریافت نکردیم و بعد هم اگر پولی قرار باشد سازمان لیگ به ما بدهد، کمیته انضباطی آن‌قدر ما را جریمه می‌کند که باید پولی هم به آن‌ها بدهیم. و در نهایت هم هیچ پولی از تبلیغات محیطی نصیب ما نمی‌شود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد خوزستان : مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با بیان این‌که در فصل گذشته این باشگاه دریافتی از سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها نداشته است، گفت: باشگاه‌ها از بحث تبلیغات محیطی متضرر شده‌اند و احساس می‌کنم شرکت امین سیما با اظهارنظرهایی که در این زمینه داشته، می‌خواهد از مسئولیتی که بر عهده آن بوده است، شانه خالی کند.

وی همچنین درخصوص اظهارنظر شیرازی مبنی بر این‌که قصد داشته پول‌های تبلیغات محیطی را مستقیما به باشگاه‌ها پرداخت کند اما سازمان لیگ این اجازه را به او نداده است، گفت: طرف حساب این شرکت، سازمان لیگ است و باید پول را به حساب سازمان لیگ واریز کند، نه به حساب باشگاه‌ها. حتی طی جلسه‌ای که داشتیم قرار شد سازمان لیگ یا فدراسیون طرف حساب این شرکت باشند.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: به هر حال تاخیر در پرداخت پول حاصل از این تبلیغات به باشگاه‌ها ضربات جبران‌ناپذیری وارد می‌کند زیرا گاهی اوقات عدم موجودی در حساب باشگاه‌ها باعث می‌شود آن باشگاه دچار مشکلات بسیاری شود. در این میان نه تنها پولی عاید باشگاه‌ها نشده است، بلکه با توجه به پولی که در حساب این شرکت می‌ماند، سود خوبی نصیب آن خواهد شد. قراردادی که با این شرکت بسته شده است، قرار کمی نیست و باید به آن پرداخته شود تا حق باشگاه‌ها داده شود.

وی با بیان این‌که بعید می‌دانم که سازمان لیگ نخواسته باشد که حق و حقوق باشگاه‌ها را پرداخت کند، ادامه داد: البته انتظارمان از سازمان لیگ این است که وقتی قراردادی بسته می‌شود طبق آن نیز درصد باشگاه‌ها پرداخت شود، ضمن این‌که آن شرکت نیز باید تعهدی در زمینه پرداخت حق و حقوق باشگاه‌ها در زمان مقرر داشته باشد و در غیر این‌صورت باید جریمه‌ای برای آن در نظر گرفته شود و حتی اگر باشگاه‌ها هم متضرر می‌شوند، این موضوع در جریمه مربوطه لحاظ شود.

وی تاکید کرد: باشگاه‌ها از بحث تبلیغات محیطی متضرر شده‌اند زیرا اگر این پول به موقع به حساب باشگاه‌ها واریز می‌شد، باشگاه‌ها در شرایط بهتری می‌توانستند از آن استفاده و مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کنند. به نظرم در این میان تنها این شرکت سود برده و ظلم مضاعفی به باشگاه‌ها داشته است.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در پاسخ به این سوال که در این میان سازمان لیگ مقصر است یا شرکت امین سیما گفت: به نظرم مقصر شرکت امین سیما است که به تعهدات خود عمل نکرده است. حتی قرار بود این شرکت یک ماه قبل از عید نیز پول را پرداخت کند ولی هنوز این کار انجام نشده است. اکنون هم لیگ به پایان رسیده و می‌خواهم بدانم چه کسی پاسخگوی ضرر و زیانی است که به باشگاه‌ها وارد شده است.

وی عنوان کرد: من احساس می‌کنم این شرکت با اظهارنظرهایی که در این خصوص داشته است، می‌خواهد از مسوولیتی که بر عهده آن بوده، شانه خالی کند.