پادوانی برای لیگ هجدهم حاضر می شود

لئوناردو پادوانی همچنان در مسیر رسیدن به روزهای پیش از آسیب‌دیدگی‌‌اش با قدرت و سرعت جلو می‌رود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا پادوانی این روزها همچنان زیر نظر كادر متخصصی از فیزیوتراپ‌هایی كه دكتر امین نوروزی آنها را برای توانبخشی به خانه‌‌اش می‌فرستد، كار می‌كند. این بازیكن كه در دیدار با فولاد خوزستان از ناحیه استخوان گردن و در نهایت نخاع دچار آسیب‌دیدگی شد، پس از مدت زمانی نسبتاً طولانی كه در اهواز بستری بود به تهران و یكی از بیمارستان‌های خوب منتقل شد تا به وضعیتی دست پیدا كند كه به خانه منتقل شود.

او با هماهنگی باشگاه در نزدیكی محل كلینیك خصوصی دكتر نوروزی خانه‌ای تازه اجاره كرد و همراه با همسرش از بیمارستان به منزل منتقل شد. او در این باره  گفت: «شرایطم روز به روز بهتر می‌شود. این را هم خودم حس می‌كنم و هم همسرم به من می‌گوید. كادر پزشكی كه با من در ارتباط است و برنامه‌های فیزیوتراپی‌ام را دنبال می‌كند هم از این بابت ابراز رضایت می‌كنند و معتقدند به زودی می‌توانم روی پای خودم بایستم و كارهایم را بدون كمك كسی انجام بدهم».

پادوانی حداقل باید تا دو ماه دیگر تحت همین شرایط به فیزیوتراپی در منزل ادامه دهد تا با تأیید پزشك معالجش بتواند روی پا ایستاده و یا با صندلی چرخ‌دار برای ادامه مراحل توانبخشی‌‌اش راهی كلینیك دكتر نوروزی شود.

یكی از اعضای كادر پزشكی استقلال در این باره  گفت: «شرایط پادو خوب است و همه چیز تحت كنترل و نظر ماست. نكته مهمتر این است كه او خودش با تیم توانبخشی‌‌اش همراهی می‌كند و نشان داده می‌خواهد هرچه زودتر از این وضعیت خارج شود». به نوشته ایپنا ، پادوانی ابراز امیدواری می‌كند تا اواخر تابستان مانند قبل به تمرین برگشته و باز هم زندگی ایده‌آلش را از سر بگیرد. لازم به ذكر است همه مخارج درمان و نگهداری این بازیكن از سوی باشگاه استقلال پرداخت می‌شود. ضمن اینكه قرار است پادو فصل بعد هم كنار استقلال بماند.