در ترکیب تیم ملی ایران

بانوی فارسی راهی مسابقات والیبال نوجوانان آسیا می شود

بانوی والیبالیست فارسی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا اعزام می شود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد فارس، ریحانه کریمی از فارس به همراه تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران فردا پنج شنبه 27 اردیبهشت ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی تایلند می شود.

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 سال آسیا از 30 اردیبهشت ماه تا ششم خردادماه سال جاری با حضور 13 تیم به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران ساعت 22 و پنج دقیقه فردا پنج شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد بانکوک ترک می کند و از فرودگاه این شهر با اتوبوس راهی شهر میزبان رقابت های قهرمانی آسیا می شود.

الهه پورصالح، آیدا منصوربخت، حنا سعیدایی، نگار حسین نژاد، نگار سلحشوری، کیمیا کیانی، زهرامغانی، نگار سلمانی، مهسا قادری، زهرا رضائی و ستایش جبلی دیگر بازیکنان اعزامی به این رقابت ها هستند.

میترا شعبانیان به عنوان سرمربی، صفورا گل افشان و زینب گیوه (مربی)، راضیه دوستی (آنالیزور)، زهرا گلهر (مربی بدنساز)، ساجده سروش (فیزیوتراپ) و نازنین فتح‌اله‌پور به عنوان سرپرست، ملی‌پوشان را در این رقابت ها همراهی می کنند.

مرحله نخست اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا از پانزدهم مردادماه سال 96 با حضور بیش از 120 بازیکن شروع شد و در نهایت این تیم پس از 17 مرحله اردوی آماده سازی با 12 بازیکن راهی تایلند می شود.

به گزارش ایپنا، تیم والیبال نوجوانان دختر ایران تاکنون در پنج دوره رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرده است که رتبه نهم در سال 2010 و 2017 بهترین جایگاه کسب شده ایران در این رقابت است.

ملی پوشان ایران در سالهای 2008، 2012 و 2014 به ترتیب رتبه های یازدهم، دهم و دهم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا را به دست آوردند.