جوابیه باشگاه سپید رود به تهدیدات علی کریمی

باشگاه سپیدرود رشت در پاسخ به پیام سرمربی سابق این تیم به مالک باشگاه، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا پس از انتخاب نادر دست‌نشان به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، علی کریمی سرمربی فصل گذشته این تیم در پیامی به مالک باشگاه، خواهان تسویه حساب با اعضای کادر فنی سرخپوشان شمالی شد. کریمی تهدید کرد در صورتی که این اتفاق تا 30 اردیبهشت رخ ندهد، او در تمرینات سپیدرود حاضر می‌شود. باشگاه سپیدرود در همین راستا اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

جناب آقای علی کریمی
مربی محترم باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت
با سلام و احترام
بازگشت به نامه مورخ 27 اردیبهشت 97 بدین وسیله مراتب زیر به اطلاع می‌رسد:
1. قرارداد مورخ 12 دی ماه 96 با جنابعالی از نظر این باشگاه محترم است و در هیچ از مکاتبات و مصاحبه‌ها اعلام نکرده است که با شما قطع همکاری نموده است، اما جنابعالی هم در مصاحبه‌ها و هم در نشست‌های مختلف با مدیران این باشگاه، بر عدم ادامه همکاری تاکید داشته‌اید.
2. این باشگاه به جنابعالی متذکر شده است که جهت تسویه حساب نیم‌فصل گذشته در باشگاه حضور به هم رسانید، اما جنابعالی به دلایل نامشخص از این امر امتناع داشته‌اید.

3.  نظر جنابعالی را هم به مقررات قانونی و نیز مفاد بند 6  و 8 و  نیز ماده 9 قرارداد موصوف جلب می‌نماید و سکوت باشگاه در قبال اقدامات جنابعالی صرفاً حفظ اعتبار شما بوده است.

4. با احترام به سوابق جنابعالی در تیم ملی و افتخاراتی که کسب نموده‌اید، طبق مقررات فدراسیون فوتبال جنابعالی قانوناً سرمربی نیستید و چنان که در نیم‌فصل گذشته جناب آقای علیرضا امامی‌فر به عنوان سرمربی با باشگاه قرارداد داشته است و چنین شرایطی هم چنان بر فعالیت‌های شما حاکم است و باشگاه نیز مخالفتی با ادامه الگوی قانونی قراداد فی مابین و به عنوان مربی با جنابعالی ندارد.

5. تهدید باشگاه از سوی جنابعالی فاقد وجاهت قانونی است و بدیهی است باشگاه با اقدامات غیرقانونی، برخورد قانونی خواهد داشت و بدیهی است مسئولیت هرگونه رفتار غیرمتعارف با جنابعالی خواهد بود.

6. منظور جنابعالی از خلف وعده در تهیه ملزومات اساسی باشگاه نامشخص است و در جلسه مشترک هیئت مدیره و کمیته فنی و جنابعالی، محدوده بودجه و چارچوب‌های فعالیت باشگاه در فصل آتی بررسی و با برخی از خواسته‌های شما، خصوصاً حضور مدیر رسانه‌ای و سرپرست تیم به دلایل کاملاً موجه مخالفت شد. چرا که انتخاب آنها در چارچوب اختیارات باشگاه بوده است، ولی جنابعالی با عصبانیت و حرمت ننهادن به بزرگان مجلس، صورتجلسه تنظیمی را پاره نمودید که لاشه آن هنوز در باشگاه موجود است.
موفق باشید

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت