ایپنا گزارش می‌دهد

بانوان هندبالیست لارستانی هم چنان منتظر نگاه ویژه مسوولان! آیا این تیم در لیگ برتر کشور شرکت می کند؟

به دلیل عدم حمایت مسوولان، زمزه هایی مبنی بر انصراف تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان از لیگ برتر کشور شنیده می شود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد فارس، بانوان شهید چمران لارستان برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر هندبال کشور، هم چنان نیازمند حمایت و نگاه ویژه مسوولان هستند.

این تیم که فصل گذشته عنوان قهرمانی غرب آسیا و سومی کشور را به خود اختصاص داده بود، برای حضور در مسابقات لیگ برتر هندبال که از شهریور ماه 97 آغاز می‌شود، چشم به نگاه مسوولان دوخته تا شاید وعده های آن ها محقق شود.

در پایان فصل گذشته لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور مقرر شد مبلغ دو میلیارد ریال از سهم ۲ درصد نفت و گاز لارستان به این تیم اختصاص یابد و دو میلیارد ریال نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به تنها نماینده فارس در سوپر لیگ کشور پرداخت شود.

مسعود راستی مدیرعامل و اسپانسر تیم هندبال شهید چمران لارستان در این خصوص به خبرنگار ایپنا گفت: این ها قول و وعده هایی است که پس از گذشت چند ماه تحقق نیافته و همچنان منتظر حمایت مسوولان هستیم.

علیرضا پاکدل رئیس هیأت هندبال استان فارس نیز در گفت و گو با ایپنا اعلام کرد که بانوان فارس برای حضور در فصل جدید لیگ برتر هندبال به 450 میلیون تومان اعتبار نیاز دارند که باید تامین شود.

جای سوال اینجاست چرا با تیمی که برای اولین بار در تاریخ ورزش هندبال بانوان ایران، موفق به کسب عنوان قهرمانی در پیکارهای غرب آسیا شده است این چنین برخورد می شود؟!

به گزارش ایپنا، هندبالیست های لارستان تنها سه ماه برای جذب حامی مالی و آمادگی حضور در مسابقات لیگ برتر کشور فرصت دارند که باید منتظر ماند مسوولان تا چه اندازه به وعده های خود عمل می کنند تا این تیم هم چنان برای استان فارس و ایران افتخار آفرینی کند.

گزارشگر: داود عسکرپور