رئیس هیأت وزنه برداری استان فارس خبر داد

پیشکسوتان فارس در مسابقات وزنه برداری کشور صاحب 5 مدال شدند

پیشکسوتان فارس در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صاحب 4 مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان فارس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا واحد فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: در این مسابقات غلام اسدی، حمیدرضا باصری، مرتضی نعمتی و حجت عبدلی مدال طلا و اکبر علی‌نقدی مدال برنز را برای تیم فارس کسب کردند.

علی رهایی با اشاره به اینکه 10 وزنه‌بردار پیشکسوت، تیم استان فارس را در این مسابقات همراهی کردند، افزود: غلام اسدی، حمیدرضا باصری، علی کسایی‌نسب، اکبر علی‌نقدی، لهراسب بهروزی، سید محمود سجادی، مرتضی نعمتی، یعقوب امیرسالاری، حجت عبدلی و سیامک بهمئی اعضای تیم فارس را تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها، ۱۸۱ ورزشکار پیشکسوت در قالب 30 تیم از استان های مختلف حضور داشتند، ادامه داد: در پایان 20 نفر از بهترین وزنه برداران پیشکسوت سراسر کشور برای حضور در رقابت های جهانی که مرداد ماه سال جاری در اسپانیا برگزار می شود، انتخاب شدند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان فارس خاطرنشان کرد: رقابت های وزنه برداری قهرمانی پیشکسوتان کشور و انتخابی تیم ملی در سالن ورزشی شهید فهمیده شهرستان زاهدان برگزار شد.

رهایی گفت: در این دوره از رقابت ها، تیم استان تهران مقام اول را از آن خود کرد. اصفهان دوم شد و آذربایجان شرقی نیز بر سکوی سوم ایستاد.

خبرنگار: داود عسکرپور