شفر از عملکرد کی روش تمجید کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از عملکرد بازیکنانش در بازی ایران و ازبکستان تمجید کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که برای تماشای بازی ایران و ازبکستان به ورزشگاه آزادی رفته بود، بعد از اتمام این دیدار گفت: شما دیدید که آقای کی‌روش می‌خواست برخی بازیکنان را در پست‌های جدید آزمایش کند. روزبه چشمی هافبک بود و شماره ۲۶ دفاع راست بازی کرد. فکر می‌کنم کی‌روش الآن خوب می‌داند در اولین بازی مقابل مراکش در جام جهانی باید چه کار کند. من مربی استقلالم و بازیکنانم در تیم ملی هستند. کمی خوشحال نیستم چون امروز مربی باشگاهی دیگری را امروز اینجا ندیدم. نمی‌دانم شاید آن‌ها در جایگاه دیگری نشسته بودند. این موضوع مهمی است که من به عنوان مربی باشگاهی باید به دیدن بازی‌های تیم ملی بروم.

او در مورد عملکرد بازیکنان استقلال در تیم ملی بیان کرد: شاید به دنبال بازیکنی در منطقه ۶ می‌گشتم که روزبه و پژمان آنجا بازی کردند و من غافلگیر شدم یا شاید هم نشدم! روزبه برای آن موقعیت بازیکن خوبی است و مقابل الریان از بهترین‌های زمین بود. او چیزهای زیادی یاد گرفته و پاس‌های خوبی می‌دهد که باعث باز شدن بازی می‌شود. برای آقای کی‌روش خوب است که روزبه می‌تواند هم در دفاع و هم خط هافبک بازی کند. امروز هم که یک گل زیبا زد.

شفر اضافه کرد: وریا غفوری هم در سمت راست است و بازیکنی باید باشد که کنارش بازی کند تا هماهنگی که با خسرو حیدری در استقلال دارد را در تیم ملی هم داشته باشد. وریا در کار دفاعی خیلی خوب بوده و گاهی در کار حمله هم برای ما خوب کار کرده است. حسین حسینی نیز در نیمه دوم بازی سیوهای خوبی داشت. مجید حسینی نیز یکی از بهترین‌ دفاع‌های آسیاست نه فقط ایران و امروز اشتباهی از او ندیدم. حسینی خیلی خوب به چپ و راست پاس می‌دهد و بازی را عوض می‌کند.