قاسمی، هدف از برگزاری این كلاس را ارتقاء سطح علمی و عملی شركت كنندگان در دوره عنوان کرد.

خوزستان پیشتاز امر آموزش در هندبال كشور

رئیس هیات خوزستان گفت: ان شاالله با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در هيأت هندبال استان، امسال هم مانند سه سال گذشته توجه زيادي به امر آموزش خواهیم داشت.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد خوزستان :کلاس مربیگری درجه۳ هندبال ویژه دانشجویان رشته تربیت بدنی با حضور خانم چشمه سلاطین مدرس فدراسیون، قاسمی رییس و خانم ورناصری نایب رییس هیات استان، دکتر مرعشیان مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهیدچمران و دستور کارشناس آموزش اداره کل ورزش وجوانان خوزستان در کلانشهر اهواز برگزار شد.

ناصر قاسمی افزود: این دوره به درخواست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه شهیدچمران اهواز برگزار شد که مجوز آن با پیگیری کمیته هاي آموزش و مربیان هیات استان از فدراسیون متبوع اخذ گرديد.

 

وی اظهار داشت: این دوره به مدت ۵ روز در دو بخش تئوری و عملی با حضور ۲۵ نفر از دانشجویان زن رشته تربیت بدنی در سالن ورزشی خوابگاه حضرت معصومه(س) دانشگاه شهیدچمران برگزار شد که مریم چشمه سلاطین به عنوان مدرس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، سرفصل های مربوطه را تدریس کردند.

 

قاسمی، هدف از برگزاری این كلاس را ارتقاء سطح علمی و عملی شركت كنندگان در دوره عنوان کرد و گفت: جا دارد از زحمات خانم رزاقی نماینده دانشجویان و دکتر مرعشیان مدیر و همکاران ایشان در تربیت بدنی دانشگاه که با همکاری و تعامل در برگزاری هر چه بهتر این برنامه آموزشي تلاش کردند، تقدیر و تشکر گردد.

 

کلاس مربیگری

کلاس مربیگری