حضور ده نماینده از ایران در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا

برنامه ­رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پاراتکواندو، پومسه (اجرای فرم) و مبارزه به میزبانی اعلام شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا و به نقل از فدراسیون تکواندو؛ مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پاراتکواندو، پومسه (اجرای فرم) و مبارزه از سوم تا هفتم خرداد در سالن “فوتو” شهر “هوشیمینه” ویتنام برگزار می‌شود.
چهارمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا با حضور ۱۲۰ هوگوپوش سوم خرداد برگزار می‌شود که ایران با ۱۰ نماینده در این مسابقات دارد. همچنین پنجمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی آسیا سوم و چهارم خرداد برگزار خواهد شد که ایران در این پیکار‌ها ۱۶ پومسه رو دارد.
اما مسابقات بخش مبارزه از پنجم خرداد آغاز می‌شود که در روز نخست مسابقات اوزان ۵۴-، ۵۸-، ۷۴- کیلوگرم مردان و ۴۶-، ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم گروه بانوان انجام خواهد شد و آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، ناهید کیانی و طیبه پارسا نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند. ابراهیم صفری، مهدی جلالی، کیانا اخوان و سودابه پورصادقی هم که از جام ریاست فدراسیون جهانی سهمیه آسیا را گرفته اند در همین روز مسابقه دارند، اما امتیازشان تنها به صورت انفرادی محاسبه می‌شود و تاثیری روی امتیازات تیم ملی نخواهد داشت.
در روز دوم، رقابت‌های اوزان ۶۳-، ۸۰- و ۸۷- کیلوگرم مردان و ۵۳-، ۶۷- و ۷۳- کیلوگرم بانوان پیگیری خواهد شد که مهدی خدابخشی، پوریا عرفانیان، ملیکا میرحسینی و هانیه اخلاقی هوگوپوشان ایران در این روز هستند. همچنین سروش احمدی و احمد محمدی هم که سهمیه حضور در این مسابقات را داشتند، دیگر نمایندگان ایران هستند.
اما هفتم خرداد و در روز پایانی، مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۷+ کیلوگرم گروه مردان و ۶۲- و ۷۳+ کیلوگرم گروه بانوان برگزار خواهد شد. امیرمحمد بخشی، سعید رجبی، کیمیا علیزاده و زهرا پوراسماعیل در این روز به روی شیاپ چانگ می‌روند. محمدسالار وحیدی و سجاد مردانی هم از طریق کسب سهمیه در این روز مسابقه می‌دهند.