شورای شهر تهران از تیم ملی فوتسال بانوان تقدیر کرد

در آغاز شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران از تیم فوتسال بانوان که به تازگی مقام قهرمانی قاره کهن شده اند ، تقدیر شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا در این دیدار که اعضای تیم فوتسال زنان حضور داشتند، حسنی مدیرعامل سازمان ورزش نیز حضور داشت .
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ورزش موتور محرکه نشاط اجتماعی است و ما باید با تغییر نگرش ها و گشایش هایی که با شرع و دین مبین منافات نداشته باشد زمینه هرپه بیشتر فعالیت بانوان و موفقیت آنان را فراهم کنیم .
محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی شورا در ابتدای این مراسم گفت: امروز یکی از روزهای خوب شورا و شهر تهران است، امروز میزبان قهرمانان جوانان، بانوان تلاش گر و فرزندان عزیز شهر و کشورمان هستیم که توانستند با تلاش های خود و کوشش شبانه روزی بر بام فوتسال آسیا قرار گیرند و جام قهرمانی را بسیار با ارزش و پرتلاش و با افتخار در دست گیرند و پرچم جمهوری اسلامی را به احتزاز درآورند.
حق شناس افزود: ما نمایندگان مردم به جوانان و زنان و ورزشکاران بیش از این بدهکار هستیم و باید تلاش مضاعف را برای بهبود این وضعیت به کار گیریم .
رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: در بسیاری موارد پیروزی های قهرمانان محصول تلاش و از خود گذشتگی آنان است تا برنامه ریزی مسئولان ذی ربط گرچه این موضوع نیز تا حدودی تاثیر گذار است اما این امر نافی فقر ما در حوزه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی نیست.
حق شناس گفت: باید بدانیم ورزش موتور محرک سلامت و نشاط اجتماعی است و ما در حوزه شهرداری مسئولیت ترویج ورزش همگانی را داریم و ورزش قهرمانی نیز می تواند عامل انگیزشی ورزش همگانی و توجه عامه مردم باشد.
حق شناس گفت: در چنین شرایطی تیم فوتسال زنان توانستند در مسیر قهرمانی گام بردارد و در فینال با تیم قدرتمند ژاپن جام قهرمانی آسیا را به ارمغان بیاورند.