ساره جوانمردی:

از حمایت مردم خوب ایران سپاسگزارم/ خوشحالم که برای دومین بار در نظر سنجی IPC برگزیده شدم

تیرانداز شیرازی کشورمان گفت: خوشحالم که برای دومین بار در نظر سنجی IPC برگزیده شدم و از حمایت مردم خوب ایران سپاسگزارم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

ساره جوانمردی در این خصوص به خبرنگار ایپنا گفت: علت نامزد شدن من برای دریافت این عنوان، کسب دو نشان طلای انفرادی در مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی و نیز دو مدال طلا و نقره ی تیمی از همین مسابقات و کسب اولین سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ بود.

وی افزود: در کنار من چهار ورزشکار دیگر هم برای دریافت این عنوان معرفی شده بودند و یک خانم وزنه بردار از اوکراین با من رقابتی تنگاتنگ داشت و خوشبختانه در این رقابت، با حمایت هم وطنانم چه در ایران و چه در خارج از کشور توانستم عنوان بهترین ورزشکار ماه می سال 2018 را دریافت کنم.

دارنده دو مدال طلای پارالمپیک ریو خاطر نشان کرد: برای دومین بار است که نامزد دریافت عنوان بهترین ورزشکار ماه از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک شدم و این اتفاق در سال ۲۰۱۶ هم افتاد که به علت عملکردم در بازی های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ نامزد دریافت عنوان بهترین ورزشکار ماه سپتامبر شدم و با کسب حداکثر آرا بهترین ورزشکار ماه سپتامبر در سال ۲۰۱۶ شناخته شدم.

وی گفت: چه در این نظر سنجی ها و چه در هنگام مسابقات، لطف مردم خوب ایران شامل حال من بوده و از حمایت های همیشگی آنها سپاسگزارم و درخواست می کنم مثل همیشه من را از دعای خیرشان فراموش نکنند.

جوانمردی تصریح کرد: در حال حاضر مشغول تمرین و آماده سازی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا هستم و امیدوارم بتوانم در این مسابقات هم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

به گزارش ایپنا، ساره جوانمردی با اعلام کمیته بین المللی پارالمپیک، با کسب ۴۱ درصد آرا، به عنوان ورزشکار برگزیده ماه می در سال ۲۰۱۸ شناخته شد.