سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از سمت خود اخراج شد

با وجود نمایش های ضعیف و نتایج ناامیدکنندهتیم ملی فوتبال آرژانتین ، سامپائولی اعلام کرد که از پستش استعفا نمی دهد و در نهایت فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم به اخراج او گرفت.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا سامپائولی که در میانه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018، جانشین ادگاردو بائوسا در تیم ملی آرژانتین شده بود، به سختی توانست این تیم را به رقابت های جام جهانی برساند اما تیمش در این رقابت ها نمایش های ناامیدکننده ای داشت و در نهایت با شکست 4-3 مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.

با وجود نمایش های ضعیف و نتایج ناامیدکننده، سامپائولی اعلام کرد که از پستش استعفا نمی دهد و در نهایت فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم به اخراج او گرفت.پیش از این گفته می شد که در صورت اخراج سامپائولی، فدراسیون فوتبال آرژانتین باید 8 میلیون یورو به او بپردازد اما الان دو طرف بر سر مبلغ دو میلیون دلار به توافق رسیده اند.

قرار بود سامپائولی همراه با تیم زیر 20 ساله های آرژانتین در رقابت هایی در والنسیای اسپانیا شرکت کند اما با این تصمیم، او در این مسابقات نیز حضور نخواهد داشت.هنوز مشخص نیست که فدراسیون فوتبال آرژانتین چه کسی را جانشین سرمربی سابق سویا و تیم ملی شیلی خواهد کرد.