لکاست با مجموعه محدود US Open، نوآوری ویژه‌ای انجام داد و با لوگوی بز، دستاوردهای نوواک جوکوویچ را به جهانیان یادآوری کرد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، برند مشهور لکاست (Lacoste) به مناسبت US Open مجموعه‌ای محدود عرضه کرده و لوگوی نمادین کروکودیل خود را به شکل بز (GOAT) تغییر داده است تا از دستاوردهای فوق‌العاده نوواک جوکوویچ تقدیر کند.

این مجموعه شامل پنج محصول اصلی پولوشرت، تی‌شرت، ژاکت ورزشی، کلاه و شلوار است که همگی لوگوی ویژه بز را دارند و تنها در کشورهای منتخب عرضه خواهند شد. تیری گیبرت، مدیرعامل لکاست، درباره این اقدام گفت:

«جوکوویچ بیش از هشت سال عضو خانواده لکاست است و با پشتکار و ارزش‌هایش به ارتقای برند ما کمک کرده است. بازآفرینی کروکودیل به شکل بز تصمیمی بدیهی بود تا دستاوردهای فوق‌العاده او گرامی داشته شود.»

نوواک جوکوویچ با کسب ۲۴ عنوان گرند اسلم، بیشترین هفته‌ها در رتبه نخست رنکینگ مردان، بیشترین پیروزی در مسابقات گرند اسلم و رکورد قهرمانی در Masters 1000، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ تنیس محسوب می‌شود. او تنها بازیکنی است که هر یک از این تورنمنت‌های معتبر را حداقل دو بار فتح کرده است، و حالا با این مجموعه ویژه، هم موفقیت ورزشی و هم ارزش‌هایش در سطح جهانی گرامی داشته می‌شود.6283332

  • نویسنده : وحید فغانی