معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در سمینار روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان های سراسر کشور گفت: نگاه روابط عمومی ها به ورزش بانوان باید نگاه ارزشی باشد. به گزارش ایپنا،دکتر محمدیان  در دومین بخش از سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور تاکید کرد: روابط عمومی […]

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در سمینار روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان های سراسر کشور گفت: نگاه روابط عمومی ها به ورزش بانوان باید نگاه ارزشی باشد.

به گزارش ایپنا،دکتر محمدیان  در دومین بخش از سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور تاکید کرد: روابط عمومی در اعلام موفقیت ها، امکان سنجی و نیاز سنجی ورزش بانوان می تواند تاثیر گذار باشد.

وی افزود: روابط عمومی ها باید منزلت زن مسلمان را به جامعه القا کند، چرا که زن مسلمان بر روی سکو پیام آور ایدئولوژی بزرگی است که برای این مهم هزینه زیادی شده و روابط عمومی پاسدار این ایدئولوژی هاست.

محمدیان در پایان تاکید کرد که نقش روابط عمومی ها در قهرمان سازی و پهلوان سازی می تواند بسیار مؤثر باشد و ادامه داد: باید به ترویج ورزش، نگاه ابزاری داشته باشیم.