وینفرد شفر در درد سری بزرگ گرفتار خواهد شد!

سرمربی آلمانی استقلال در روزهای آینده با یک مشکل اساسی برخورد خواهد کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا استقلال که در آغاز تمرینات این فصل برای آماده سازی خود در لیگ هجدهم با جدایی چندین ستاره خود با مشکل کمبود بازیکن مواجه شده بود اکنون بازیکنان با کیفیت بسیاری را در خطوط مختلف خود در اختیار دارد و این می تواند برای آبی ها مشکلاتی را ایجاد کند.

 

وینفرد شفر
وینفرد شفر

 

بهره مندی از بازیکنان با کیفیت در قالب یک تیم برای هر مربی و مجموعه ای یک موهبت محسوب می گردد. اما عدم مدیریت چنین بازیکنانی می تواند مشکلات عدیده ای برای این تیم ها ایجاد کند. حال استقلال به جزء خط دفاعی در دیگر خطوط خود بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارد که هرکدام داعیه حضور در ترکیب ثابت و اولیه را دارند.

بازیکنان استقلال
بازیکنان استقلال

 

روزبه چشمی،داریوش شجاعیان، نیومایر، باقری، اسماعیلی، طارق و کریمی هرکدام می توانند در خط هافبک برای استقلال به میدان بروند. الحاجی گرو، مرتضی تبریزی، روح الله باقری و مرتضی آقاخان نیز در خط هجومی تیم قرار دارند که نیمکت نشینی هر کدام از آن ها می تواند حاشیه هایی را برای شفر و تیمش به همراه داشته باشد.

الحاجی گرو
الحاجی گرو

 

پس نحوه مدیریت این بازیکنان توسط پیرمرد آلمانی می تواند در آینده استقلال بسیار تاثیر گذار باشد. حال باید دید که آیا شفر می تواند این ماموریت سخت را به سرانجام برساند یا اینکه دچار مشکلاتی می گردد که از برخورد با آن ها عاجز خواهد ماند.