رقابت‌های جهانی جوانان کوراش؛

تیم کوراش ایران بر سکوی دوم ایستاد

تیم ازبکستان با 5 طلا، 3 نقره و 1 برنز به عنوان قهرمانی رسید. به گزارش خبرگزاری ایپنا، تیم ملی جوانان ایران که با ترکیب عبدالوهاب وهابیان، جعفر فیروزآبادی، پرویز ولی زاده، قاسم باغچقی، جواد مرادی، فرزین شاهباز، امیرحسین قاسمی، علی محمد بریمانلو و محمد خسروی با هدایت رضا مهنان سرمربی این تیم در […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

تیم ازبکستان با 5 طلا، 3 نقره و 1 برنز به عنوان قهرمانی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایپنا، تیم ملی جوانان ایران که با ترکیب عبدالوهاب وهابیان، جعفر فیروزآبادی، پرویز ولی زاده، قاسم باغچقی، جواد مرادی، فرزین شاهباز، امیرحسین قاسمی، علی محمد بریمانلو و محمد خسروی با هدایت رضا مهنان سرمربی این تیم در رقابت های جهانی جوانان کوراش  دنیا حاضر شده بود، موفق شد در هندوستان با کسب 2طلا، 3 نقره  و 1 برنز بعد از ازبکستان عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

تیم ازبکستان با 5 طلا، 3 نقره و 1 برنز به عنوان قهرمانی رسید و ژاپنی ها نیز با 1 نقره و 1 برنز بر سکوی سوم این دوره از مسابقات ایستادند.

برای تیم ایران جواد مرادی در وزن  81- کیلوگرم  و قاسم باغچقی  در وزن 90- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدند.

عبدالوهاب وهابیان، امیرحسین قاسمی و جعفر فیروزآبادی به ترتیب در اوزان  100- ، 100+ و 66- کیلوگرم موفق شدند مدال  نقره را بدست آورند و علی محمد بریمانلو نیز تک مدال برنز ایران را بدست آورد.

در این دوره از مسابقات خسرو دلیر به عنوان سرپرست تیم اعزامی، علی معلومات و حسین علی اکبری بعنوان مربی و رضا مهنان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران را هدایت کردند. رضا نصیری نژاد ( مسئول کوراش) نیز از نزدیک این مسابقات را شاهد بوده است