سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: زمین بازی روز گذشته ایران و سوریه اصلا جای فوتبال نبود و خدارا شکر که بازیکنان تیم ملی مصدوم نشدند.

مظلومی: بی‌دلیل نبود کی‌روش قبل از بازی آن همه حرص می‌خورد

به گزارش خبرگزاری ایپنا، پرویز مظلومی در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل تیم سوریه اظهار داشت: واقعیت این است که از لحاظ فنی نمی‌توان در مورد مسابقه حرفی زد چون در آن زمین اصلاً نمی‌شد فوتبال بازی کرد. به‌خصوص برای تیمی که بازیکنانش تکنیکی هستند، ولی از آن طرف برای سوریه خوب بود چون […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا، پرویز مظلومی در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل تیم سوریه اظهار داشت: واقعیت این است که از لحاظ فنی نمی‌توان در مورد مسابقه حرفی زد چون در آن زمین اصلاً نمی‌شد فوتبال بازی کرد. به‌خصوص برای تیمی که بازیکنانش تکنیکی هستند، ولی از آن طرف برای سوریه خوب بود چون آنها فوتبال بازی نمی‌کردند و به دنبال گرفتن امتیاز بودند.

وی افزود: بی‌دلیل نبود که کی‌روش این همه قبل از مسابقه نگران بود و مشخص شد که حرص و جوش او به خاطر زمین دلیل داشت. ما می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم که نشد، اما از آن طرف باید خدا را شکر کرد که بازیکنانمان مصدوم نشدند. شما دیدید که یکی، دو بازیکن سوریه آسیب دیدند و از زمین بیرون رفتند.

مظلومی در پاسخ به این سوال که از بین کره جنوبی و ازبکستان چه تیمی رقیب اصلی ایران است، گفت: ما چون با کره در کشورش بازی داریم، به همین دلیل رقیب‌ اصلی‌مان را این تیم می‌دانیم، البته صعود ما قطعی نیست و نباید از حالا جشن گرفت، اما چون دور برگشت سه بازی در تهران داریم،‌نباید نگران باشیم.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال درخصوص اتفاقاتی که در جریان بازی منجر به درگیری شد، گفت: بازیکنان بزرگ تیم ملی ما باید خودشان را کنترل کنند چون زور تیم‌های دیگر به ما نمی‌رسد و شما دیدید که سوریه بعد از تساوی مقابل ما مشغول جشن گرفتن بود. بازیکنان ما نباید به حریف آتو بدهند چون وقتی عصبی بشوند تیم به هم می‌ریزد و نمی توانند کارایی لازم را داشته باشند. دیروز هم این اتفاقات افتاد و در یکی‌، دو صحنه ما وارد دعوا شدیم و این درست همان چیزی است که رقبای ایران می‌خواهند.

مظلومی در پایان با اشاره به مراسم دومین سالگرد درگذشت غلامحسین مظلومی گفت: امیدوارم فردا اهالی فوتبال و هواداران استقلال در بهشت‌زهرا حاضر شده و ما هم میزبان خوبی برای آنها باشیم.