حسام: وقتی کارمند بانک را رئیس فدراسیون می‌کنند، این مشکلات هم پیش می‌آید

پیشکسوت دوومیدانی با اشاره به مشکلات دوومیدانی گفت: وقتی کارمند بانک را رئیس فدراسیون می‌کنند از این مشکلات هم پیش می آید. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، سلمان حسام، پیشکسوت دوومیدانی با اشاره به مشکلات فدراسیون دوومیدانی و احسان حدادی عنوان کرد: اگر مشکل آماده سازی احسان حدادی 100 میلیون تومان است من […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

پیشکسوت دوومیدانی با اشاره به مشکلات دوومیدانی گفت: وقتی کارمند بانک را رئیس فدراسیون می‌کنند از این مشکلات هم پیش می آید.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، سلمان حسام، پیشکسوت دوومیدانی با اشاره به مشکلات فدراسیون دوومیدانی و احسان حدادی عنوان کرد: اگر مشکل آماده سازی احسان حدادی 100 میلیون تومان است من آن را پرداخت می‌کنم. من ماهانه یک و 600 هزار تومان حقوق می‌گیرم، اما 100 میلیون تومان را دارم که هر زمانی حدادی اراده کند به او بدهم اما واقعا مشکلات فراتر از این حرفهاست.
وی ادامه داد: من به خوبی با مشکلاتی که حدادی با آنها روبرو است آشنا هستم. خودم ورزشکار بودم و می دانم حدادی به عنوان مدال آور المپیک چه میکشد اما وقتی یک کارمند بانک را رئیس فدراسیون می‌کنند از این مشکلات پیش می آید و چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم.
دارنده مدال برنز پرتاب دیسک بازیهای آسیایی عنوان داشت: اگر مشکلات حدادی مالی است، کیهانی به عنوان رئیس فدراسیون می‌توانست از سفرهایش کم کند و به حدادی و ورزشکاران برسد.
حسام با اشاره به اینکه من با مک ویلکینز، مربی سابق حدادی هم دوره بوده‌ام، گفت: در آمریکا که با او حرف می‌زدم، می‌گفت احسان تنها ورزشکاری بود که خیلی خوب نکات فنی را می گرفت و استعداد و انگیزه زیادی داشت.
وی در پایان تاکید کرد: افرادی که خارج از دوومیدانی آمده‌اند یک روزی می‌روند اما من و امثال حدادی که از جنس دوومیدانی هستیم، خواهیم ماند.