پارس جنوبی جم صفر- سایپا صفر؛ رحمان ناجی میزبان

پنالتی‌گیری دروازه‌بان پارس جنوبی اجازه نداد تقابل شاگردان مهدی تارتار و علی دایی برنده داشته باشد. پارس جنوبی که نیم‌فصل دوم را با کسب 2 تساوی متوالی آغاز کرده بود، در سومین دیدار …

image_pdfimage_printچاپ خبر

پنالتی‌گیری دروازه‌بان پارس جنوبی اجازه نداد تقابل شاگردان مهدی تارتار و علی دایی برنده داشته باشد. پارس جنوبی که نیم‌فصل دوم را با کسب 2 تساوی متوالی آغاز کرده بود، در سومین دیدار دور برگشت توانست به پیروزی مقابل نساجی مازندران دست پیدا کند و به روند ناکامی‌هایش پایان دهد ولی جمی‌ها در دیدار اخیرشان مجددا به استقلال تهران باختند تا همچنان در میانه جدول بمانند اما آنها بهترین فرصت را داشتند تا با برتری مقابل سایپا شرایط بهتری در جدول پیدا کنند که این اتفاق نیافتاد؛ با این وجود شاگردان تارتار با پنالتی‌گیری رحمان احمدی موفق به کسب یک امتیاز شدند تا بالاتر از فولاد در رده ششم جدول قرار بگیرند.
شاگردان علی دایی نیز که در 6 ماه اخیر نتوانستند هیچ بردی در لیگ برتر به دست بیاورند و در جام حذفی و مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نیز شکست خوردند، همانند 9 هفته گذشته لیگ در کسب پیروزی ناکام بودند و بعد از چهار باخت و پنج تساوی با پنالتی‌ای که توسط آرش رضاوند از دست دادند، با تساوی بدون گل متوقف شدند تا همچنان در نیمه دوم جدول بمانند.

استادیوم: تختی جم

داور: پیام حیدری، کمکها: حسن ظهیری و مهدی سیفی، داور چهارم: محمد راهی، کمک داوران خط: محمدرضا تارخ و عبدالنبی پورخلف و ناظر داوری: عبود سنگاشکن

پارس جنوبی جم

رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، سعید محمدفرد، شهرام گودرزی، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، روح‌الله سیف‌اللهی(76 کیوان امرایی)، مجید علیاری، ابراهیم صالحی(83 میرهادی میرجوان) و فرزاد حاتمی(57 محمد نوری) – سرمربی: مهدی تارتار

سایپا تهران

حامد فلاح‌زاده، ساموئل سارفو، رضا علیاری، عبدالله ناصری(90 امید جهانبخش)، سید ابوالفضل جلالی، رضا اسدی، محمد سلطانی‌مهر(82 روزبه شاه‌علی‌دوست)، رضا جعفری(64 امیرحسین حسین‌زاده)، علی دشتی، آرش رضاوند و آرمان رمضانی – سرمربی: علی دایی

اخطار: علی دشتی(21) و رضا علیاری(53) از سایپا و مجید علیاری(51)، حامد نورمحمدی(71)، روح‌الله سیف‌اللهی(72) و مجتبی لطفی(4+90) از پارس جنوبی جم

لحظات حساس

دقیقه 6: پاس پورامینی و شوت راه دور نقی‌زاده بعد از برخورد به اسدی راهی کرنر شد.

دقیقه 39: پاس در عمق حاتمی و شوت زمینی علیاری را فلاح‌زاده به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 61: توپ ارسالی پورامینی از کرنر سمت راست زمین به مقابل تیرک دوم رفت که شوت زمینی محمد نوری را مدافعان سایپا برگشت دادند.

دقیقه 67: پرتاب اوت بلند علیاری بعد از برخورد به زمین را پورامینی با ضربه آکروباتیک زد که سارفو توپ را برگشت داد و در ادامه شوت نه چندان خوب سیف‌اللهی به بیرون رفت.

دقیقه 68: ارسال پای راست حسین‌زاده از جناح چپ زمین را رمضانی با ضربه پشت سر زد که در ادامه برخورد گودرزی و عباسیان را داور مسابقه در شرایط مشکوکی پنالتی تشخیص داد.

دقیقه 71: پنالتی اعلام شده به سود سایپا را آرش رضاوند به سمت راست خود زد که رحمان احمدی با شیرجه عالی توپ را مهار کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه 80: علیاری دوباره پرتاب اوت خطرناکی انجام داد که بعد از دفع توپ رضا اسدی، پورامینی از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد ولی ضربه او بعد از برخورد به دشتی و در ادامه دست جلالی در دو مرحله توسط فلاح‌زاده جمع شد.

دقیقه 5+90: ارسال پای چپ اسدی را گودرزی به اشتباه پاس به عقب داد که نزدیک بود کار دست تیمش دهد، اما خروج و دفع توپ خوب احمدی اجازه گلزنی به سایپا را نداد.

دقیقه 6+90: پاس نوری و ضربه سر میرجوان را فلاح‌زاده بدون دردسر در اختیار گرفت.