دور زدن قانون به سبک فدراسیون قایقرانی

پاسخ عجیب رئیس فدراسیون قایقرانی به بحث بازنشستگی مرادی

رئیس فدراسیون قایقرانی به بحث استفاده از دبیر بازنشسته این فدراسیون و ادامه همکاری با او پاسخی عجیب داد. به گزارش خبرگزاری ایپنا،غلامرضا امینی در خصوص اینکه گفته می‌‎شود هزینه سفر او و دبیر فدراسیون قایقرانی به اسپانیا توسط اسپانسر تامین شده است، اظهار داشت: یک شرکت که مدیرعامل آن عضو هیئت رئیسه فدراسیون […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

رئیس فدراسیون قایقرانی به بحث استفاده از دبیر بازنشسته این فدراسیون و ادامه همکاری با او پاسخی عجیب داد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا،غلامرضا امینی در خصوص اینکه گفته می‌‎شود هزینه سفر او و دبیر فدراسیون قایقرانی به اسپانیا توسط اسپانسر تامین شده است، اظهار داشت: یک شرکت که مدیرعامل آن عضو هیئت رئیسه فدراسیون هم هست، لطف کرد و هزینه‎های حضور ما در کنگره بادبانی اسپانیا را متقبل شد، البته قرار بود که خودش هم در این سفر حضور داشته باشد که به دلیل حضور در کربلا نتوانست همراه ما به این کشور بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت اسپانسر شما است یا فدراسیون، گفت: این شرکت اسپانسر بخش بادبانی فدراسیون است. آنها احمد احمدی را حمایت می‎کنند و اسکله‎ای به مبلغ بیش از 200 میلیون تومان را به فدراسیون داده‎اند. مدیرعامل این شرکت، رئیس هیئت قایقرانی کیش هم هست و در بحث بادبانی تقریبا تمامی هزینه‎ها را متقبل می‎شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص بحث بازنشستگی وحید مرادی و ادامه فعالیت او در این فدراسیون، گفت: از زمانی که این قانون ابلاغ شده، مرادی حق و حقوقی از فدراسیون نمی‎گیرد اما قانون می‎گوید از افراد بازنشسته متخصص با مدرک کارشناسی یا بالاتر می‎توانند به صورت پاره وقت و ساعتی استفاده کرد.

وی افزود: با وزارت ورزش در زمان محمود گودرزی در خصوص بحث حضور مرادی مکاتبه کرده‎ بودیم که به دلیل تغییرات، پاسخی به ما داده نشد. هم اکنون در حال تنظیم نامه‎ای جدید و استعلام از وزارت ورزش و جوانان برای حضور مرادی در فدراسیون هستیم. در خصوص این بحث مطیع نظر وزارت ورزش و جوانان خواهیم بود.

امینی در پاسخ به این پرسش که مگر دبیر کلی یک شغل پاره وقت است که قرار است مرادی به این صورت در فدراسیون کار کند، عنوان کرد: شاید به عنوان مسئول به دبیری نیاز دارم که تنها روزی چند ساعت به محل کار بیاید. نمی‎خواهیم کار غیرقانونی انجام بدهیم اما در این باره منتظر نظر وزارت ورزش هستیم.

«چگونه است که حق و حقوق مرادی قطع شده است اما همواره در سفرهای خارجی حضور دارد و همچنین قدرت اجرایی او به مانند گذشته است؟» وی در پاسخ به این پرسش گفت: در بحث سفر، اگر مرادی سمتی هم نداشته باشد به عنوان مشاور بین‎الملل می‎تواند همراه من به خارج از کشور بیاید. در هر صورت ما منتظر پاسخ وزارت ورزش و جوانان هستیم.

رئیس فدراسیون قاقرانی در خصوص حضور سجادی در نشست هیئت رئیسه فدراسیون، تصریح کرد: ما یک رشته پرمدال هستیم و سجادی همیشه به رشته ما توجه و محبت داشته است. در نشست دیروز در خصوص موضوع مدال‎های قایقرانی و بهبود کیفیت آنها در بازی‎های آسیایی جاکارتا صحبت شد.