واکنش مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه به شایعات آمدن دین محمدی برای هدایت تیم فوتبال

ایپنا اذربایجان غربی:مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اظهار کرد: باشگاه شهرداری ارومیه هیچگونه مذاکره ای با سیروس دین محمدی برای سرمربی گری تیم فوتبال شهرداری ارومیه انجام نداده است. احد یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی و سایت های خبری گفت: […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

ایپنا اذربایجان غربی:مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اظهار کرد: باشگاه شهرداری ارومیه هیچگونه مذاکره ای با سیروس دین محمدی برای سرمربی گری تیم فوتبال شهرداری ارومیه انجام نداده است.

احد یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی و سایت های خبری گفت: سیروس دین محمدی برای سرمربی گری تیم فوتبال شهرداری ارومیه به این شهر دعوت نشده است و باشگاه هیچ گونه اطلاعی از این موضوع ندارد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری ارومیه نتایج قابل قبولی را در لیگ دسته دوم در این فصل به دست آورده است، گفت: اسدی خودش استعفا داده و از طرف باشگاه برکنار نشده است.

یوسفی ادامه داد: باشگاه مایل به حضور اسدی در این تیم به عنوان سرمربی بود، پیش از این هم دو بار استعفا داده بود که از طرف باشگاه موافقت نشده بود ولی سر انجام تصمیم بر این شد که با استعفای او موافقت شود.

وی تصریح کرد: اصلی ترین گزینه های ما برای سرمربی گری تیم فوتبال شهرداری ارومیه استفاده از سرمربی های بومی است.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال یک سرمربی بی حاشیه و توانمند برای شهرداری ارومیه هستیم و روز شنبه این گزینه از طرف باشگاه معرفی می شود.