برگزاری جام مینی گلف برای تقدیر از زحمات اصحاب رسانه بود

رییس فدراسیون گلف ایران گفت: امیدوارم بتوانیم با برگزاری رویدادهایی مانند جام مینی گلف رسانه ها اندکی از اصحاب رسانه که همیشه در حاشیه حضور دارند قدردانی کنیم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف ایران در خصوص برگزاری نخستین دوره جام مینی گلف رسانه‌ها بیان کرد: جرقه شکل‌گیری رویداد جام مینی گلف رسانه‌ها، پیش از سال 98 در فدراسیون گلف زده شد و منجر به این شد که حدود یک هفته قبل از روز خبرنگار به مناسبت شهادت شهید صارمی این رویداد را طراحی کنیم. هدف ما بیشتر این بود که به صورت دوگانه از این موضوع بهرمند شویم. اول قدردانی از اصحاب رسانه برای زحماتی که برای معرفی ورزش به جامعه می‌کشند و در مرحله دوم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای معرفی بیشتر این رشته‌هایی که به صورت خانوادگی قابلیت انجام دارند.

وی افزود: رشته مینی گلف مانند گلف از اسکاتلند شکل گرفته است و زمانی در کشور اسکاتلند ورزش گلف برای بانوان ممنوع شد و خانم‌ها روی آورن به مکان‌های سرپوشیده که در نهایت رشته مینی گلف شکل گرفت. در حال حاضر این رشته صاحب فدراسیون جهانی و کنفدارسیون آسیایی است و به مسابقات آن به صورت کاملا سازمان یافته در دنیا اجرا می‌شود.

عزیزی عنوان کرد: باتوجه به این که زمین‌های مینی گلف مساحت زیادی را اشغال نمی‌کند، توسعه این رشته نسبت به گلف راحت‌تر است و می‌تواند زمینه‌ی برای جذب افراد به مینی گلف و در نهایت خود گلف باشد. امیدوارم بتوانیم با برگزاری رویدادهایی مانند جام مینی گلف رسانه‌ها اندکی از اصحاب رسانه که همیشه در حاشیه حضور دارند قدردانی کنیم.

رییس فدراسیون گلف ایران در پایان گفت: ما تفاهم‌نامه‌ای با سازمان ورزش شهرداری تهران برای همکاری متقابل داشتیم. همچنین شهرداری منطقه 3 تهران طی مذاکراتی که با سرمایه‌گذار این زمین، یعنی باشگاه مینیاتور داشتند، این اقدام نهایی شد و با حمایت آن‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باشگاه مینیاتور احداث شد.