نامه IFMA به مقامات ورزش ایران

نصیری عضو شورای ریاست فدراسیون بین المللی موای تای شد/ فدراسیون مستقل موای تای تحت نظارت NOC ایران تشکیل شود

استفان فوکس دبیرکل فدراسیون بین المللی موای تای در نامه ای خطاب به رییس کمیته ملی المپیک و همچنین وزیر ورزش و جوانان از ماموریت جواد نصیری به منظور تشکیل فدراسیون مستقل موای تای و همچنین …

image_pdfimage_printچاپ خبر

استفان فوکس دبیرکل فدراسیون بین المللی موای تای در نامه ای خطاب به رییس کمیته ملی المپیک و همچنین وزیر ورزش و جوانان از ماموریت جواد نصیری به منظور تشکیل فدراسیون مستقل موای تای و همچنین انتصاب رییس انجمن موای تای ایران به عنوان عضو شورای ریاست IFMA خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در بخشی از متن نامه استفان فوکس که همزمان نایب رییسی اسپورت اکورد را نیز در اختیار دارد آمده است: لطفا به نمایندگی از فدراسيون بین‌المللی مواي تای IFMA پذيراي اين نامه به عنوان ابراز احترام فراوان باشيد؛ ما كماكان مشتاق همكاري هاي مداوم با كميته ملي المپيك و وزارت ورزش و جوانان جمهوري اسلامي ايران هستيم.

بار ديگر مايليم تا به آقاي جواد نصيري به دلیل رياست فدراسیون (انجمن) مواي تاي ايران تبريك عرض نماييم. همچنين تبريكات خود را بابت انتصاب ارزشمند ايشان به عنوان عضو شوراي رياست ايفما تقدیم می داريم؛ انتصابي والا و ارزشمند.

ايفما همواره براي توسعه ورزش مواي تاي سعي و تلاش مينمايد و کشورهایی مانند افغانستان، پاکستان و فلسطین به عنوان اعضای جدید IFMA از فدراسیونهایی مستقل برای موای تای برخوردار هستند؛ در این‌خصوص ما با اعطای اختیار تام، از آقاي نصيری به عنوان‌نماینده موای تای در جمهوری اسلامی ایران تقاضا كرديم با اقدامی فوری تمامی فعالیتهای مرتبط با تغییر ساختار موای تای ایران را به عنوان فدراسیونی مستقل تحت نظارت کمیته ملی المپیک ایران پیگیری نماید زیرا ورزش موی تاي توسط كميته بین‌المللی المپيك IOC به رسميت شناخته شده است.

نصیری از حمایت و اعتماد کامل ما برخوردار است و IFMA همکاری نزدیکی به جهت انجام‌ ماموریت محوله با وی خواهد داشت. با آرزوی دستاوردهای بزرگ برای ورزشکاران ایرانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو.

استفان فوکس – دبیرکل ایفما