با حضور اسطوره های مرشدی نهمین جشنواره مرشدان باشکوه‌تر شد

نهمین جشنواره ملی مرشدان برتر ایران زمین همزمان با حضور اسطوره های مرشدی کشور با شکوه تر شد. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران ایپنا به نقل از پایگاه خبر ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، ورزش زورخانه ای در این روزهای بزرگداشت ایام  چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به پاسداشت سپهبد […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

نهمین جشنواره ملی مرشدان برتر ایران زمین همزمان با حضور اسطوره های مرشدی کشور با شکوه تر شد.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران ایپنا به نقل از پایگاه خبر ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، ورزش زورخانه ای در این روزهای بزرگداشت ایام  چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به پاسداشت سپهبد پهلوان، سردار شهید قاسم سلیمانی شاهد برگزاری رویدادهای ملی است.
بنابراین گزارش، دومین دوره از رقابتهای جام ستارگان در رده سنی نوجوانان و رقابتهای قهرمانی کشور در رشته هنر مرشدی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در کرمانشاه برگزار گردید.

حضور سردمداران نامی و اسطوره های هنر مرشدی فرامرز نجفی تهرانی و حاج حسین حاج ولیان در این آیین از نکات قابل توجهی بود که شرکت کنندگان در رده های سنی مختلف از سراسر کشور در این جشنواره از روز اول حضور خود در کرمانشاه انتظار دیدار و زیارت این دو عزیز را می کشیدند که با حضور این دو هنرمندان پیشکسوت هنر مرشدی، شکوه بیشتری در محل برگزاری حکم فرما شد.
لازم به ذکر است: پیش از این فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از حضور و تجلیلی از این دو بزرگوار در نهمین جشنواره ملی مرشدان برتر ایران زمین خبر داده بود.