سکوی نایب قهرمانی از آن برادران شهبازی

رضا و مهران شهبازی دو بدمینتون باز کردستانی عنوان نایب قهرمانی رقابت های جام بین المللی فجر را به خود اختصاص دادند و نشان نقره را به گردن انداختند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، دیدار فینال بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز و در قسمت دو نفره (تیمی) و یک نفره برگزار شد و در پایان این رقابت ها رضا و مهران شهبازی دو بدمینتون باز کردستانی موفق شدند عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنند.
در دیدار فینال دو نفره مردان که بین تیم دو نفره امیر جباری و سروش اسکندری و تیم رضا شهبازی و مهران شهبازی برگزار شد، برادران شهبازی با قبول شکست دو بر صفر در جایگاه دوم قرار گرفتند و نایب قهرمان شدند و تیم دو نفره جباری و اسکندری نیز به مقام قهرمانی دست یافت.
تیم دو نفره صالح سنگ تراش و محمد مهدی میرشکاری به همراه تیم دو نفره امیرحسین نورعلیان و محمد پایروند به مقام سوم مشترک دست یافتند و صاحب مدال برنز شدند.
در دیدار فینال یک نفره مردان نیز شنگ از کانادا به مصاف موریس از بلژیک رفت و این مسابقه در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود بازیکن کانادایی خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی قسمت یک نفره دست یافت.
موریس از بلژیک دوم و صاحب مدال نقره شد و شیراک سن از هند و واربر از اتریش به مقام سوم مشترک دست یافتند و مدال ای برنز را به گردن آویختند.
بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با جوایز ۲۵ هزار دلاری و با شرکت ۱۳ تیم کانادا، برزیل، امریکا، افغانستان، بلژیک، بلغازستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، ایسلند، عراق، اوکراین به همراه ملی پوشان بدمینتون ایران به مدت چهار روز در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار شد.