مدیر عامل باشگاه آیندگان:

با متمرکز بودن لیگ موافق هستیم/ ۱۰ تا ۱۵ درصد دیگر از قرارداد های بازیکنان پرداخت میشود

مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: اگر فدراسیون مشکل زمان بندی دارد با متمرکز بودن لیگ دو موافقت خود را اعلام می‌کنیم. حمید رضایی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال کشور و برای اینکه بعد از پایان ماه مبارک رمضان این مسابقات برگزار شود نظر باشگاه آیندگان […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: اگر فدراسیون مشکل زمان بندی دارد با متمرکز بودن لیگ دو موافقت خود را اعلام می‌کنیم.

حمید رضایی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال کشور و برای اینکه بعد از پایان ماه مبارک رمضان این مسابقات برگزار شود نظر باشگاه آیندگان به کمیته فوتسال، برگزاری این رقابتها بصورت متمرکز است.

او گفت: فدراسیون از باشگاه ها نظر خواهی کرده است که خیلی ها با متمرکز بودن لیگ بصورت رفت و برگشت موافقت خود را انجام دادند تا زمان از دست رفته جبران شود.

مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت:در ایام کرونایی ورزشکاران تیم فوتسال این مجموعه بصورت انفرادی زیر نظر کادرفنی آمادگی خود را بصورت صد درصد حفظ کردند و آماده حضوری قدرتمند در لیگ دو فوتسال کشور هستند.

رضایی با اشاره به اینکه قبل از سال جدید ۳۰ درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است گفت: برای اینکه بازیکنان ما دغدغه ای برای شروع لیگ نداشته باشند با نظر هیات مدیره ۱۰ الی ۱۵ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد.

تیم فوتسال آیندگان تنها نماینده هرمزگان در لیگ دسته دو کشور است.

مسابقات لیگ دسته دو فوتسال باشگاه های کشور که قرار بود ۶ اسفندماه ۹۸ برگزار شود بدلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.