مدیرکل ورزش و جوانان استان:

باشگاه‌های ورزشی خصوصی تسهیلات دریافت می‌کنند

محمودرضا امیاری، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از معرفی ۳۹۵ باشگاه ورزشی خصوصی استان به وزارت ورزش و جوانان جهت دریافت تسهیلات خبر داد. امیاری گفت: باشگاه‌های استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا همکاری خوبی داشته و باشگاه‌های خود را تعطیل کردند. او افزود: باشگاه‌های ورزشی […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

محمودرضا امیاری، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از معرفی ۳۹۵ باشگاه ورزشی خصوصی استان به وزارت ورزش و جوانان جهت دریافت تسهیلات خبر داد.

امیاری گفت: باشگاه‌های استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا همکاری خوبی داشته و باشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

او افزود: باشگاه‌های ورزشی به دلیل تعطیلی دچار ضرر و زیان‌هایی شدند که با مکاتبات و رایزنی‌هایی که با وزارت ورزش و جوانان و استانداری داشتیم، تلاش کردیم با ایجاد بسته‌های حمایتی، بخشی از خسارت‌های آن‌ها جبران شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: با اعلام وزارت ورزش و جوانان به باشگاه‌های خصوصی به تعداد کارکنانی که دارند و حق بیمه پرداخت می‌کنند، تا سقف ١٦ میلیون تومان برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت وام تعلق می‌گیرد.

امیاری افزود: از این مبلغ ٨ میلیون برای حقوق و ٨ میلیون برای هزینه باشگاه‌ها خواهد بود و میزان تنفس این تسهیلات برای باشگاه‌های خصوصی ٤ ماه و مدت باز پرداخت آن نیز ٢ سال است.

او گفت: لیست ۳۹۵ باشگاه ورزشی خصوصی دارای مجوز جهت دریافت تسهیلات به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است.

امیاری افزود: اجاره دو ماه اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان که در اختیار بخش خصوصی بود، بخشیده شد.