دیدار معاون ورزش همگانی با اردوی تیم ورزشکاران زورخانه ای جوانمردان ایران زمین

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عصرگاه چهارشنبه همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت علی (ع) همراه با مهرعلی باران چشمه (سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی) از اردوی تیم ورزشکاران زورخانه ای جوانمردان ایران زمین از شرکت کنندگان در برنامه عصر جدید بازدید کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا : و به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، سیدعبدالحمید احمدی در این بازدید عملکرد این گروه ورزشی که در دوره های پیشین مسابقه تلویزیونی عصر جدید خوش درخشیدند را از نزدیک مشاهده کرد و با دکتر مهرعلی باران چشمه (سرپرست فدراسیون) و اعضای این تیم ورزشی گفت و گو کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان خطاب به اعضای این تیم گفت: ورزش های زورخانه ای به واسطه آموزه های اخلاقی موجود در آن که برای ورزشکاران آن رعایت اخلاق و جوانمردی اهمیت قابل توجهی دارد، همواره از رشته های مورد توجه مسوولین و مردم عزیز ایران بوده و امیدوارم در سایه الطاف الهی و تلاش های همه دلسوزان این ورزش اصیل به جایگاه اصلی خود در جامعه دست یابید.

همچنین اعضای تیم جوانمردان ایران زمین با قدردانی از حضور احمدی و باران چشمه، مسایل مربوط به ورزش زورخانه ای را با ایشان در میان گذاشتند.

دکتر باران چشمه در این بازدید بیان داشت: این ورزش دارای قدمتی دیرینه همراه با معماری، ادبیات، موسیقی حماسی و آیین ها و کارکردهای شایسته اجتماعی همچون گلریزان و دستگیری از ضعیفان است که علاقمندان زیادی را در کشور دارا می باشد.

سرپرست فدراسیون در ادامه افزود: این فدراسیون در نظر دارد با حمایت های همه جانبه خود از حضور گروه هایی همچون جوانمردان ایران زمین در برنامه های مختلف، راه های معرفی و جذب اقشار گوناگون جامعه به ویژه جوانان به  این رشته جذاب و مهیج را که مورد توجه موکد مقام معطم رهبری است، هموار سازد.

گروه جوانمردان ایران زمین خود را در حالی برای حضور در فینال مسابقات تلویزیونی عصر جدید که به زودی به وقوع خواهد پیوست، آماده می کند که در بخش های های مختلف حضور خود تا کنون در این مسابقه مورد حمایت کامل فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بوده است.

لازم به ذکر است: در این بازدید صیدانلو (معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) و محمد نجاتمهر(مشاور عالی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی) حضور داشتند.