اولین شکست فولاد در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر

ایپنا- خوزستان – تیم فولاد خوزستان در چهارمین دیدار گروهی خود در شهر ریاض برای دومین بار پیاپی به مصاف تیم النصر عربستان رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا، تیم فولاد خوزستان از گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا پس از کسب دو تساوی(السد و النصر) و برد الوحدات اردن، سوم اردیبهشت ماه در چهارمین دیدار گروهی خود در ورزشگاه مارسول پارک شهر ریاض برای دومین مرتبه پیاپی به مصاف تیم النصر عربستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود النصر به پایان رسید.

نیمه اول این با رقابت هجومی فولاد مردان ایرانی آغاز شد و در ادامه النصری ها نیز سعی بر ایجاد موقعیت هایی کردند و رقابت در میانه میدان در جریان بود که در نهایت هر دو تیم در گشودن دروزه ها ناکام ماندند.

نیمه دوم نیز با حملات فولادی ها آغاز شد اما در دقیقه 54 با نفوذ عربستانی ها و توپ ربایی دفاع فولاد، مهران موسوی به قصد پاس به بازیکن خودی در اشتباهی عجیب توپش به عبدالرزاق حمدالله رسید و این بازیکن پس از مهار توپ، عبدالفتاح عسیری را صاحب موقعیت تک به تک کرد و این بازیکن اولین گل دیدار و تیمش را به ثمر رساند.

پس از دیدار تیم های النصر و فولاد، نواف و یحیی الشهری از النصر و احسان مرادیان و زبیر نیک‌نفس از فولاد تست دوپینگ دادند.