بازدید سرپرست کاروان اعزامی به المپیک توکیو از تمرین شمشیربازان

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در محل اردوی تیم ملی شمشیربازی حضور یافت.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی عصر امروز (چهارشنبه) با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران اعزامی به بازی‌های المپیک 2020 توکیو بازدید به عمل آورد.

چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان سابر ایران (در سال جاری) اعزامی به المپیک 2020 توکیو از 14 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شده و نفرات حاضر در اردو خود را برای حضور در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان آماده می‌کنند.

در همین راستا سجادی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های المپیک توکیو عصر امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک از نحوه آماده سازی ملی‌پوشان این رشته بازدید به عمل آورد.

سجادی در این بازدید و طی دیدار با پیمان فخری سرمربی تیم ملی از وضعیت تک تک اردونشینان باخبر شد و درباره برنامه‌های آماده‌سازی پیش روی این تیم با وی به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

گفتنی است در این مرحله از اردو مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر ارسباران، نیما زاهدی و امیرحسین شاکر زیر نظر پیمان فخری سرمربی و امین قربانی مربی تیم سابر آقایان ایران به تمرین و آماده‌سازی می‌پردازند.

تیم شمشیربازی سابر ایران برای نخستین بار توانسته چهار سهمیه انفرادی و تیمی را برای حضور در المپیک به دست آورد.