کل اخبار 72076 اخبار امروز : 28
  • تاریخ : جمعه - ۱۰ - فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 - March - 2024
  • ساعت :

    درخشیدن کشتی گیران آزاد و فرنگی ناشنوا در مسابقات جهانی ترکیه

    کشتی گیران آزاد و فرنگی ناشنوای کشورمان در دور رده بزرگسالان و جوانان درخشش خوبی در مسابقات جهانی ترکیه 2021 داشته و توانستند شایستگی‌های خود را به رخ جهانیان بکشند.

    image_pdfimage_printچاپ خبر

    به گزارش خبرگزاری ایپنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، تیم های کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان کشور در حالی هفته گذشته برای شرکت در مسابقات جهانی 2021 ترکیه، عازم این کشور شدند که آنطور که باید مورد حمایت رسانه ای قرار نگرفتند. با وجود این کشتی گیران ناشنوا در این رقابت ها بار دیگر اقتدار خود را نشان دادند و توانستند به سکوهای جهانی دست پیدا کنند. هر چند انتظار می رفت که رسانه های کشور بیشتر از این به عملکرد و نتایج تیم کشتی ناشنوایان بپردازد.

    در ابتدای رقابت های جهانی تیم کشتی فرنگی جوانان، با کسب 4 مدال رنگارنگ به پیکارهای خود پایان داد. تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوای کشورمان با کسب ۱ مدال طلا ، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز و پس از تیم روسیه بر سکوی دوم مسابقات ایستادند و تیم میزبان سوم شد.

    امیرمحمد قلی نیا در وزن 87 کیلوگرم مدال طلا، مجتبی مالک آبادی در وزن 63 کیلوگرم مدال نقره و مصطفی یحیایی در وزن 60 کیلوگرم و علی وطن پرست در وزن 55 کیلوگرم مدال برنز این مسابقات را برای کشورمان به دست آوردند.

    پس از تیم ملی فرنگی جوانان، تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان بر روی تشک مسابقات جهانی رفت. این تیم در پایان با کسب 3 مدال نقره توانست بعد از ترکیه به عنوان نایب قهرمانی جهان برسد. در این رقابت ها صادق ابوالوفایی، مهدی بخشی و اصغر کریمی سه مدال نقره برای کشورمان به دست آوردند.

    پس از اتمام مسابقات فرنگی، پیکارهای کشتی گیران جوان آزادکار در ترکیه آغاز شد. در این مسابقات آزادکاران جوان ناشنوایان کشور با کسب 4 مدال نقره و برنز پس از تیم های روسیه و ترکیه به عنوان سومی رقابت های کشتی آزاد دست یافتند. در این رقابت ها ابوالفضل جامه داری مدال نقره و سجاد طاهریان، علی مومیوند و حسین کاظمی مدال برنز را برای کشورمان به دست آورند.

    در ادامه تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان کشور نیز در رقابت های جهانی ترکیه با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه را به دست آورد. در این رقابت ها تیم ترکیه به مقام اول رسید.

    برای تیم ایران حسین نوری در وزن 74 کیلوگرم و حمیدرضا کنعانی در وزن 79 کیلوگرم مدال طلا، محمد سیاهوشی در وزن 57 کیلوگرم، فرود حجتی در وزن 70 کیلوگرم و محسن منوچهر در وزن 92 کیلوگرم مدال نقره و کیوان رستم آبادی، حسین دریکوند و حسن مدانلو در اوزان61 ،86 و 97 کیلوگرم مدال برنز را به دست آوردند.

    نوشته های مشابه

    عکس| رونمایی از کیمیا علیزاده در کشور جدیدش!
    10 - فروردین - 1403

    عکس| رونمایی از کیمیا علیزاده در کشور جدیدش!

    کیمیا علیزاده، ملی‌پوش سابق تکواندو ایران عضو تیم ملی بلغارستان شد.

    جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش
    10 - فروردین - 1403

    جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش

    کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا باز هم آرای سنگینی علیه تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه سپاهان اصفهان صادر کرد.

    عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی
    10 - فروردین - 1403

    عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی

    آگهی فدراسیون فوتبال نیجریه برای پیدا کردن سرمبی جدید خبر ساز شد.

    ارتقاء ۲۶ پله‌ای بسکتبال بانوان در رده‌بندی جهانی بهترین اتفاق پارسال بود
    10 - فروردین - 1403

    ارتقاء ۲۶ پله‌ای بسکتبال بانوان در رده‌بندی جهانی بهترین اتفاق پارسال بود

    نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.

    ارسال دیدگاه

    شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.

    برو بالا