حضور داور کرمانی در سمینار بین المللی کیک بوکسینگ واکو

عبدالرضا رسولی به نمایندگی از استان کرمان در سمینار داوری بین المللی که توسط سازمان جهانی کیک بوکسینگ واکو به صورت مجازی برگزار شد، شرکت کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا از کرمان، سمینار آنلاین داوری بین المللی سازمان جهانی کیک بوکسینگ واکو در بخش رشته های رینگی (فول کنتاکت ،لوکیک و K-1 استایل ) با هدف انتشار دانش، بروز رسانی اطلاعات و قوانین داوری در مورد جدیدترین تغییرات در سیستم داوری رشته های رینگی برگزار شد.
عباس گیاهی از استان گیلان و عبدالرضا رسولی از استان کرمان که از داوران رسمی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) و انجمن کیک بوکسینگ واکو کشور هستند از جمع داورانی بودند که از ایران در این سمینار شرکت داشتند.
عباس گیاهی به عنوان داور رسمی مسابقات کیک بوکسینگ بازی های آسیایی داخل سالن و فنون رزمی ترکمنستان ۲۰۱۷ و عبدالرضا رسولی به عنوان داور رسمی مسابقات کیک بوکسینگ بازی های آسیایی جنوب شرقی فیلیپین ۲۰۱۹ شرکت داشتند.
انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران به ریاست ناصر نصیری تنها متولی ورزش کیک بوکسینگ در ایران است که عضو رسمی سازمان جهانی کیک بوکسینگ واکو و کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) می باشد.