عابدینی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

کار شمشیرزن المپیکی ایران بالاخره به جراحی کشید

ملی‌پوش شمشیربازی کشورمان که با وجود مصدومیت در بازی‌های المپیک توکیو شرکت کرد طی هفته‌های آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش ایپنا: مجتبی عابدینی در حالی برای سومین دوره متوالی در بازی های المپیک شرکت کرد که درگیر یک آسیب دیدگی کهنه و قدیمی از ناحیه کتف دست راست بود. این مصدومیت بهمن ماه سال ۹۸ عابدینی را دچار کرد اما این ملی پوش شمشیربازی با آن مدارا کرد تا بتواند روند آماده سازی خود برای حضور در بازی های توکیو بدون وقفه پیگیری کند.

آزمایش «ام.آر.آی» اولیه که از ناحیه آسیب دیده دست راست عابدینی به عمل آمده بود حکایت از درگیری و پارگی در عضلات کتف داشت، به همین دلیل برای عابدینی استراحت مطلق همراه با داروهای درمانی تجویز شد و تا حد امکان دوری از جراحی؛ بدین ترتیب عابدینی دو بار اقدام به تزریق «پی.آر.پی» کرد اما با این حال با درد تمریناتش را دنبال کرد.

حضور با این شرایط در المپیک توکیو منجر به تشدید مصدومیت مجتبی عابدینی شده است طوری که طبق آزمایش جدید «ام.آر.آی» وی با یک پارگی جدید در عضلات کتف دست راست مواجه شده است طوریکه نیاز به جراحی برای وی ضروری شده است.

فدراسیون شمشیربازی پیگیر است تا با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی شرایط را به گونه ای مهیا کند که دکر بابک امینی جراحی عابدینی را انجام دهد. امینی پزشک معالج حمیده عباسعلی و سهراب مرادی در آلمان بود. وی مدتی است که به تهران سفر کرده است.

هنوز زمان جراحی مجتبی عابدینی مشخص نیست اما قرار است طی هفته های آینده این مهم انجام شود.