مربی فولاد 6 ماه محروم شد

اعلام نتیجه نتیجه 3 بر صفر در 2 بازی لیگ برتر فوتسال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه دو دیدار برگزار نشده لیگ برتر فوتسال را سه بر صفر اعلام کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال، فوتبال پایه و فوتبال ساحلی صادر کرد:

*دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و سپاهان اصفهان از سری رقابتهای لیگ برتر که قرار بود در روز 14 مرداد ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم سپاهان اصفهان، نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود تیم گیتی پسند شد. تیم سپاهان به پرداخت 30میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم های فردوس قم و شهروند ساری که قرار بود در تاریخ 14 مرداد ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم شهروند ساری، این دیدار انجام نشد. این دیدار سه بر صفر به سود تیم فردوس مشهد اعلام و تیم شهروند ساری به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم های پاس گناوه و صنعت فرش حداد از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار شد که تیم پاس گناوه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تعدادی از تماشاگران و فحاشی آنان نسبت به مقام رسمی مسابقه، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای قطعی است.

علیرضا ناصری نژاد، مربی تیم پاس گناوه علیرغم عدم صدور کارت شرکت در مسابقه به عنوان توپ جمع کن وارد زمین بازی شد و اقدام به فحاشی و اهانت به داوران کرد. وی به 5 جلسه از حضور در ورزشگاه ها محروم و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان از سری رقابتهای لیگ پایه فوتبال کشور برگزار و از سوی رضا رشینی، مربی تیم ذوب آهن تخلفاتی مبنی بر فحاشی و بدرفتاری نسبت به بازیکن تیم حریف رخ داد. وی به 4 جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای قابل تجدید نظر است.

اکبر مهدی پور، مدیر آکادمی تیم فولاد خوزستان نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و اقدام به بیرون کشیدن تیم از زمین بازی به 6 ماه از ورود به استادیوم های ورزشی محروم و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

به گزارش ایپنا این حکم در شرایطی برای مهدی پور صادر شده که وی به تازگی به عنوان یکی از دستیاران عبدالله ویسی در تیم بزرگسالان باشگاه فولاد انتخاب شد.