هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری شد

هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری شد

محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با گذشت چهار ماه از ریاستش از این سمت استعفا داد تا هاشم کندی سرپرست این فدراسیون شود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش ایپنا: انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان بعد از چند ماه سرپرستی، پنجم خردادماه سال جاری در حالی برگزار شد که محمود رشیدی با کسب ۲۷ رأی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. ریاستی که با حواشی بسیاری از همان روزهای اول همراه بود. انتخاب رشید در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری به دلیل عدم تأیید از سوی اتحادیه جهانی این رشته مورد تأیید قرار نگرفت.

این عدم تأیید انتخابات از سوی اتحادیه جهانی کار را به جایی رساند که رئیس کمیته ملی المپیک در توکیو با رئیس اتحادیه جهانی برای حل مشکل این فدراسیون گفتگو کرد. رشیدی در نشست روز گذشته وزیر با رؤسای فدراسیون‌ها هم حضور نداشت و این مسئله گمانه زنی در مورد استعفای وی را قوت بخشید. به نظر می‌رسد تنها راه حل برای برون رفت از احتمال تعلیق دوچرخه سواری برگزاری انتخابات مجدد و استعفای رشیدی بوده است.

با همین هدف محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان تنها پس از نزدیک به چهار ماه ریاست در این مجموعه از سمت خود استعفا داد.
به دنبال استعفای رشیدی، عصر امروز دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حکمی رسول هاشم کندی اسدی از مربیان اسبق تیم ملی این رشته را به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری منصوب کرد.