مدال‌آوری در اولین دوره

نتایج دوومیدانی‌کاران ایران در مسابقات آسیای میانه

نمایندگان دوومیدانی ایران در اولین دوره از مسابقات قهرمانی آسیای میانه چندین مدال کسب کردند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش ایپنا: نخستین روز از اولین دوره رقابت‌های دوومیدانی آسیای میانه از چهارشنبه، ۷ مهر به میزبانی ورزشگاه پاختاکور شهر تاشوند برگزار شد و تعدادی از نمایندگان ایران به رقابت با حریفان خود پرداختند.
ـ در دوی ۱۰۰ متر بنیامین یوسفی با ثبت زمان ۱۰.۴۷ ثانیه اول شد و امیررضا معین‌پور با زمان ۱۱.۰۶ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.
ـ در دوی ۱۰۰ متر بامانع جوانان نرگس رستگار با ثبت زمان ۱۵.۰۴ ثانیه به مقام نایب قهرمانی رسید.
ـ در ماده ۱۵۰۰ متر محمد عبدشهری(نوجوانان) با ثبت زمان ۴:۰۴.۷۹ دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت. در بخش جوانان هم امیر فرزام‌صفری با زمان ۴:۰۱.۱۵ دقیقه اول شد و امیرحسین پاپی با رکورد ۴:۰۱.۹۱ دقیقا در جابگاه دوم قرار گرفت.
ـ در ماده پرش طول نسا مرادی (نوجوانان) با پرشی به طول ۵.۴۷ متر در جایگاه ششم قرار گرفت. حسین بیزار(جوانان) هم با ثبت حد نصاب ۶.۹۴ متر نایب قهرمان شد.
ـ در ۱۰۰۰۰ متر پیاده‌روی فاطمه زهرا قلعه‌نویی(نوجوانان) با زمان ۵۴:۲۶.۲۶ دقیقه ضمن شکستن رکورد ملی این ماده به مقام اول رسید. امیرحسین اسدی‌منش (جوانان) با ثبت زمان ۴۵:۵۰.۵۱ اول شد.
ـ در پرتاب وزنه الهه علیزاده (نوجوانان) با پرتابی به طول ۱۳.۰۸ متر چهارم شد. ارسلان قشقایی (جوانان) با ثبت رکورد ۱۸.۴۳ متر اول شد و امیرحسین ماماقانی با حد نصاب ۱۷.۷۵ مثر در جایگاه دوم قرار گرفت.
ایران در این مسابقات با ۲۹ ورزشکار نوجوان و جوان شرکت کرده است که رقابت دیگر ملی‌پوشان پنج‌شنبه، ۸ مهر دنبال خواهد شد.