قیمت کاذب بازیکنان به فوتسال بانوان هم رسید

قیمت کاذب بازیکنان به فوتسال بانوان هم رسید

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با بیان این‌که در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات یک حباب ایجاد شده است و شاهد قیمت‌های کاذب هستیم، گفت: تیم‌هایی که یک شبه وارد فوتسال می‌شوند و عمر فعالیت‌شان شاید یک یا دو فصل باشد، با ایجاد این بازار کاذب به فوتسال ضربه می‌زنند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش ایپنا خوزستان، منیژه زیبا در گفت‌وگو با ایپنا درباره روند آماده‌سازی تیم فوتسال بانوان حفاری برای حضور در فصل جدید لیگ برتر، اظهار کرد: تمرینات تیم از امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود که البته با نفرات کامل نیست و تیم‌مان هنوز کامل نشده است. امسال هدف ملی‌حفاری، جوانگرایی و کمک به آینده فوتسال خوزستان است.

وی تاکید کرد: البته تیم فوتسال بانوان حفاری همیشه جزو مدعیان و از باثبات‌ترین و پایدارترین تیم‌ها در امر تیم‌داری و حضور در لیگ برتر بوده است. ما به قهرمانی در لیگ نیز دست پیدا کرده‌ایم و برخی قهرمانی‌ها را هم به خاطر مسائل داوری و مسائل پشت پرده از دست داده ایم.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در ادامه نیز با بیان این‌که در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات یک حباب ایجاد شده است و شاهد قیمت‌های کاذب هستیم، افزود: این قیمت‌ها، تنها دورنمای قشنگی را می‌سازند زیرا تیم‌هایی که یک شبه وارد فوتسال می‌شوند و یک شبه از تیم‌داری در این رشته کنار می‌روند و عمر فعالیت‌شان شاید یک یا دو فصل باشد، با ایجاد این بازار کاذب به فوتسال ضربه می‌زنند.

وی بیان کرد: این‌که دستمزد دختران فوتسالیست افزایش پیدا کند، خوب و برای ما نیز خوشحال‌کننده است اما به شرطی که حق و حقوق آن‌ها به صورت کامل پرداخت شود.

زیبا با بیان این‌که در تیم‌مان بازیکنان وفادار، ستاره و خوب داریم، افزود: این بازیکنان به فکر پول نیستند و با عرق و علاقه در ملی‌حفاری بازی می‌کنند. همچنین ما در تیم حفاری، بازیکنانی در سطح عالی ساخته و به فوتسال کشور معرفی کرده‌ایم و این چرخه در باشگاه ‌حفاری ادامه خواهد داشت.