پایان بلاتکلیفی فوتبالیست‌های ناشنوا

احداث زمین چمن مصنوعی جدید ناشنوایان بزودی

دبیر فدراسیون ناشنوایان از جمع آوری زمین چمن مصنوعی ناشنوایان که بیش از ۴۵ سال از نصب آن سپری می‌شود و احداث زمین چمن مصنوعی جدید ناشنوایان توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خبر داد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

مهدی نصیبی در گفت و گو با ایپنا، اظهار کرد: پروسه بازسازی زمین چمن مصنوعی ناشنوایان که بیش از ۴۵ سال از  نصب آن سپری می شود، سال گذشته در دستور کار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار گرفته بود که پس از چند بار به تعویق افتادن، امسال اجرای این پروژه نهایی شد.

وی گفت: برای احداث زمین چمن مصنوعی جدید ناشنوایان، باید زمین چمن مصنوعی قبلی توسط فدراسیون جمع آوری تا زمین چمن جدید توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نصب می شد، به همین خاطر فروش زمین چمن مصنوعی ناشنوایان را به مزایده گذاشتیم اما چون خریداری وجود نداشت، به امور خیریه واگذار کردیم تا پس از جمع آوری و زیرسازی زمین،  زودتر این پروژه توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به مرحله اجرا گذاشته شود.

دییر فدراسیون ناشنوایان در پایان افزود: با توجه به این که سال آینده المپیک ناشنوایان را پیش رو داریم، امیدواریم با نصب هر چه سریعتر زمین چمن مصنوعی جدید ناشنوایان، فوتبالیست های ناشنوا برای پیگیری تمرینات خود از بلاتکلیفی خارج شوند.