لیگ تنیس روی میز نوجوانان دختر باشگاه‌های کشور

تیم «مارال چوب همدان» قهرمان لیگ تنیس روی میز نوجوانان دختر باشگاه‌های کشور شد

تیم «مارال چوب همدان» عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش ایپنا در این رقابت‌ها که به مدت ۲ روز به میزبانی همدان برگزار شد، تیم مارال چوب همدان با پیروزی چهار بر ۲ برابر آکادمی شعاری مازندران بر سکوی قهرمانی ایستاد.

قهرمان این دوره از مسابقات را شیما صفایی، صبا سراجی، نیلیا نقیبی، مبینا اصلانی، کوثر فتاحی، نازنین مرتضایی به سکانداری زهره ابوطالبیان و سرپرستی هدیه آقامحمدی تشکیل دادند.

نماینده همدان در دور اول مرحله حذفی با قرعه استراحت روبرو شد، در گام دوم با غلبه بر هیات تنیس روی میز بوشهر به مرحله نهایی راه یافت.

آکادمی شعاری بابل نیز پس از عبور از شرکت نصر و بیمه خاور میانه داراب به فینال صعود کرد و در یک بازی برابر به مقام دوم این مسابقات دست یافت.

همچنین هیات تنیس روی میز بوشهر در دور اول جدول حذفی با عبور از آرد گل گلستان به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله با قبول شکست از مارال چوب همدان بر سکوی سوم ایستاد.

بیمه خاور میانه داراب نیز که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد در مرحله بعد در تقابل با آکادمی شعاری بابل متحمل شکست شد و بر جایگاه سوم مشترک ایستاد.

دور مقدماتی این رقابت ها با حضور ۹ تیم در سه جدول مقدماتی برگزار شد و پس از آن نیز ۶ تیم مارال چوب همدان، بیمه خاورمیانه داراب، هیات تنیس روی میز بوشهر، آرد گل گلستان، آکادمی شعاری بابل، شرکت نصر هیات شهریار وارد جدول حذفی شدند.